قیمت چسب هبلکس در تهران چقدر است؟ ۱۴۰۲

قیمت چسب هبلکس در تهران، موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم و ببینیم که این چسب را با چه قیمتی در بازار ایران، خرید و فروش می کنند. اگر در این رابطه اطلاعات زیادی ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت چسب هبلکس چند است؟ تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

در همین ابتدا می گوییم که ما نمی توانیم یک قیمت ثابت برای قیمت چسب هبلکس عنوان کنیم؛ زیرا عوامل زیادی وجود دارند که روی قیمت آن تاثیر می گذارند. برخی از مهم ترین این پارامترها به شرحی است که در ادامه بیان می کنیم:

۱- برند تولید کننده چسب؛

برندها، خواه ناخواه تاثیر خود را روی قیمت کالاهای مختلف می گذارند. در مورد چسب های مخصوص بلوک های هبلکسی نیز وضعیت به همین منوال است. هر برند با توجه به وضعیت بازار و با توجه به خیلی موارد، چسب هبلکس را با قیمتی که خود صلاح می داند وارد بازار می کند.

۲- کیفیت چسب؛

دیگر فاکتور تاثیرگذار روی قیمت، کیفیت چسب است. نیازی به گفتن نیست، اما به جهت اهمیتی که دارد باید بگوییم، هر قدر کیفیت چسب های هبلکس بالاتر باشد قطعا با قیمت بالاتری ارائه می شود. اما دیگر نباید نگران کیفیت بود؛ زیرا طبق نظر سنجی انجام شده توسط فارس، مشرق و ایلنا، شرکت سورنا هبلکس یکی از عرضه کنندگان مطرح چسب های هبلکس در کشور به شمار می رود. چسب ارائه شده توسط این مجموعه، هم کیفیت قابل توجهی دارد و هم با قیمت مناسب عرضه می شود.

۳-حجم چسب خریداری شده؛

موضوعی که نه تنها در مورد قیمت چسب هبلکس در تهران، بلکه در مورد خرید هر کالای دیگری می توان آن را شاهد بود، بالا بودن میزان و حجم خرید کاهش قیمت است. در پروژه هایی که در ابعاد بزرگ و گسترده و با حضور بلوک های هبلکسی انجام می شوند، می توان این چسب را با قیمتی مناسب خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. البته، میزان چسب مورد نیاز باید به صورت کاملا دقیق مشخص باشد؛ زیرا این چسب ها اگر در شرایط نامناسب انبار، نگه داری شوند، خاصیت خود را از دست می دهند.

آیا بالا بودن قیمت چسب هبلکس در تهران یکی از معایب چسب هبلکس است؟

چسب هبلکس از جمله ملات هایی است که فقط برای چسباندن بلوک های هبلکسی به کار برده می شود و برای قرار دادن سایر مصالح نمی توان از آن استفاده کرد. این نکته مهمی است که می بایست حتما آن را به خاطر داشته باشید.

در مورد قیمت چسب هبلکس در تهران باید بگوییم، شاید در نگاه اول، قیمتی که برای خرید این چسب ها صرف می شود در مقایسه با تهیه ملات هایی مانند ملات سیمان بالا باشد، اما باید توجه داشت که در زمان دیوارچینی بلوک های هبلکسی، به هیچ عنوان نمی توان از دیگر مصالح استفاده کرد و هیچ راه چاره ای به جز خرید این ملات وجود ندارد.

در ضمن، خوب است بدانید که میزان مصرف ملات سیمان و چسب هبلکس، یکسان و برابر نیست و برای چسباندن بلوک ها با کمک این ملات نیازی نیست ۵ سانتی متر از ملات روی سطح بلوک ها قرار داده شود، و قرار گرفتن یک لایه نازک از این چسب، صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در پی خواهد داشت. بنابراین به جرات می گوییم که بالا بودن قیمت این ملات یکی از معایب چسب هبلکس به شمار نمی رود.

قیمت چسب هبلکس در تهران مناسب تر است یا قیمت چسب هبلکس در مشهد؟

قیمت چسب هبلکس در تهران مناسب تر است یا مشهد، می تواند سوال برخی پیمانکارانی باشد که می خواهند از چسب های هبلکسی استفاده کنند، اما نمی دانند برای دریافت و اطلاع از قیمت خرید چسب هبلکس چه باید کنند و اصلا تفاوت قیمت چسب در تهران و مشهد چقدر است.

قانونی که در مورد فروش یک محصول و به خصوص خرید چسب های هبلکسی وجود دارد این است که فروشندگان چسب هبلکس در تهران به این دلیل که مشتری های بیشتری دارند، می توانند قیمت چسب را مناسب تر و ارزان تر با شما حساب کنند تا کسانی که در شهر مشهد ساکن هستند.

در کنار مساله قیمت، باید به کیفیت نیز توجه داشت. اگر در تولید و ساخت یک چسب، از مواد اولیه بی کیفیت استفاده شده باشد، هر قدر که چسب ارزان هم باشد، باز هم نباید برای خرید آن اقدام کرد. هدف اصلی استفاده از بلوک ها و چسب های هبلکسی افزایش مقاومت ساختمان است، اما با خرید چسب هایی که کیفیت پایینی دارند، عملا قدمی در راستای کاهش ایمنی ساختمان برداشته می شود. پس بهتر است عرضه کنندگانی معتبر که می توانند این چسب را با قیمت و کیفیت مناسب بفروشند، بیابید و برای خرید از طریق آنها اقدام کنید.

بهترین راه برای خرید چسب هبلکس چیست؟

برای خرید چسب هبلکس و اطلاع از قیمت چسب هبلکس در تهران، راه های متفاوتی پیش روی افراد وجود دارد. یکی از این راه حل ها مراجعه کردن به سایت هایی که به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری این محصول را می فروشند. ممکن است خرید به این صورت مزیت هایی داشته باشد، اما گاهی اوقات ممکن است محصولی که به دست شما می رسد با محصولی که وعده فروش آن به شما داده شده است، از زمین تا آسمان فرق کند. این مساله، در بسیاری موارد مشکلات زیادی را بخصوص برای خریداران ایجاد می کند. معمولا این سایت ها به صورت حد واسط کار می کنند و شما هیچگاه با خودِ فروشنده به صورت مستقیم در ارتباط نخواهید بود.

بهتر است برای خرید این ملات به صورت مستقیم با منابع فروش در ارتباط باشید. برخی از این منابع فروش، به مانند شرکت سورنا از زمانی که بلوک های هبلکس و چسب هبلکس در کشور وارد شده اند، در حال فعالیت بوده و به دلیل سابقه درخشان و خوبی که داشته اند به یکی از معتبرترین منابع فروش چسب ها و بلوک های هبلکس در کشور تبدیل شده اند.

کلام آخر

قیمت چسب هبلکس در تهران موضوع صحبت ما در این مقاله بود. با خرید چسب هبلکس سورنا هبلکس نگرانی شما از بابت قیمت و کیفیت چسب خریداری شده کاملا راحت باشد. این چسب یکی از بهترین ملات های هبلکس موجود در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید