آشنایی با میز معاونتی و تفاوت آن با میز مدیریتی

اگر از صاحبان شرکت‌‌های اداری هستید و یا قصد ایجاد شرکت را دارید حتماً یکی از معضل‌های مهم شما نیز انتخاب نوع میز‌ اداری، مناسب محیط فعالیت خود اعم از میز معاونت و میز مدیریتی و سایر میزهای کارکنان … می ‌باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا اندکی درخصوص میز معاونت و مدل‌های مختلف آن و تفاوتش با میز مدیریتی بپردازیم با ما همراه باشید.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به محض ورود به مکان‌های اداری براحتی قادر به تشخیص میز معاونت و یا میز مدیریتی از سایر میزهای اداری بوده‌اید.

جالب است بدانید که انتخاب صحیح نوع میز اداری سبب ایجاد نوعی نظم و حس یکپارچگی در مجموعه‌های اداری می‌ گردد که تمامی اینها خود باعث انتقال حس آرامش به مراجعین و همچنین تمامی کارکنان آن مجموعه خواهد شد.

میز معاونت:

میز معاونت همانطور که از نام آن مشخص است برای بکارگیری و استفاده از آن در بخش معاونت تهیه می ‌گردد.

مدل‌های مختلف میز معاونت:

اگر بخواهیم به ذکر مدل‌های پرطرفدار و موجود میز معاونت بپردازیم باید مدل‌های مدرن، کلاسیک و سلطنتی را برشمریم که در ادامه به توضیح اجمالی هریک از آنها می ‌پردازیم.

میز معاونت مدرن: یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار میز برای سمت معاونت، میز معاونت مدرن است. که از ویژگی‌های آن می‌توان به زیبایی، تنوع بالا و رنگ‌بندی‌های متعدد، همچنین ساخت و تولید راحت و آسان آن اشاره داشت.

میز معاونت کلاسیک: یکی از انتخاب‌های به‌نسبت قدیمی می‌ باشد که مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است و درصورت بکارگیری این مدل میز‌ها، فضای کار شما تبدیل به یک محیط کاملاً خاص خواهد گردید. به دلیل نوع طراحی آن با تمامی ظرافت‌های موجود، میز معاونت کلاسیک به یک مدل تقریباً گران تبدیل شده است اما علاوه­بر این­ها محدودیت در طرح و رنگ در آن همواره از معایب این مدل می ‌باشد.

میز معاونت سلطنتی: استفاده و بکارگیری نوع چوب و مواد سازنده‌ی اصل در آن سبب  قیمت بالای این محصول نسبت به سایر مدل­های میز معاونت شده است تا آنجا که برخورداری از هزینه‌ی بالا خود باعث شده تا افراد کمتری حاضر به انتخاب و سفارش آن شوند، طراحی‌های ویژه و چشم‌گیر علاوه­بر ظرافت‌های منحصربه‌فرد آن از مشخصه‌های برجسته میز معاونت سلطنتی می‌ باشد.

جنس مواد سازنده‌ی میز معاونت:

مواد بکار رفته در میز معاونت همانند تمامی میزهای دیگر می ‌تواند از جنس چوب، لمینیت، کامپوزیت، ام‌دی‌اف، شیشه و… انتخاب گردد.

لازم به ذکر است که گروهی از این مواد با داشتن خاصیت ضدآب و همچنین ضدضربه بودن خود منحصربه­فرد بوده که بسته به میزان بودجه و سلیقه‌ی خریدار قابلیت انتخاب دارند.

اما فراموش نکنید که به علت میزان استفاده‌ی بالا از میز معاونت بهتر است حتماً کیفیت و مرغوب بودن مواد بکار برده شده در آن را حائز اهمیت بدانید.

شایان ذکر است که برخورداری از اصول ارگونومی در انتخاب میز معاونت نیز از دیگر نکات مهم می ‌باشد تا درنهایت میز معاونت شما به صورت یک میز کاملاً استاندارد ایجاد گردد.

همچنین بهتر است تا فضای زیر میز به صورت کاملاً جداگانه و تفکیک شده در دسترس معاونت قرار گیرد تا درصورت لزوم مدارک و اسناد و دیگر لوازم خود را با حفظ امنیت در آن جایگاه‌ها قرار دهد.

در ساخت سطح میز نیز باید تمامی ملاحظات مربوط به قرارگیری لوازم ضروری مانند کامپیوتر، تلفن و… اندیشیده شود تا سرانجام از میز معاونت کاربردی بهره ببریم.

همچنین شما می‌ توانید میز معاونت شرکت خود را با توجه به عوامل مرتبط بسیاری ازجمله؛ مدل طراحی داخلی شرکت، نوع فعالیت شرکت و… براحتی از میان مدل‌های مختلف و همچنین انواع مواد سازنده‌ی آن انتخاب نمایید.

اما اگر به هر نحوی در نوع انتخاب میز معاونت دچار سردرگمی شده‌اید همراهان شما در مبلمان اداری‌نت آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره درخصوص انتخاب میز اداری متناسب با تمامی ملاک‌ها و معیارهای شما عزیزان می ‌باشند.

نکته لازم به ذکر این است که اگرچه مجموعه لوازم و ابزار بکار رفته در بخش مدیریت از دیگر بخش‌ها مهم‌تر می ‌باشد ولی همواره بخش معاونت نیز از جایگاه خاص خود برخوردار بوده و در تمام مواقعی که مدیریت به هر دلیلی حاضر نبوده باشد، بخش معاونت باید رفع امور را بدست گیرد بنابراین لوازم بکار برده شده در بخش معاونت ازجمله میز معاونت باید از میز مدیریتی چیزی کم و کاست نداشته باشد.

میز مدیریتی:

یکی از بخش‌های مهم و کاربردی در هر شرکت و اداره‌ای، بخش مدیریت آنجا می باشد. بنابراین باید در انتخاب دکوراسیون آنجا ازجمله انتخاب میز مدیریتی نهایت دقت و توجه را بکار برد.

رنگ میز مدیریتی:

درواقع انتخاب رنگ صحیح از مشخصه‌های بارز یک میز مدیریتی خاص و مناسب می ‌باشد.

شما با انتخاب رنگ‌های طیف تیره می ‌توانید بالا بودن جایگاه مدیر را به‌ خوبی به سایر افراد نشان دهید.

میزهای مدیریتی نیز همانند میز معاونت در مدل‌های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می‌ باشند که با توجه به سلیقه و همچنین نوع طراحی محیط قابل انتخاب هستند.

هرچند که توصیه بر این است که میز مدیریتی از نوع بسیار ساده آن انتخاب نگردد و حتماً شامل تفاوت‌هایی با سایر میزهای اداری باشد.

نکته جالب اینکه میز مدیریتی نسبت به دیگر میزهای اداری حتی میز معاونت نیز باید دارای ابعاد بزرگتری باشد که دلیل آن نیز به جهت قرارگیری لوازم مدیر و همچنین شرایط و نوع کار آن می ‌باشد.

در هر صورت شما می ‌توانید میز مدیریت خود را در ابعاد دلخواه از مجموعه اداری‌نت انتخاب و سفارش دهید.

در پایان اینکه همانگونه که ذکر نمودیم بعد از میز مدیریتی، این میز معاونت است که دارای جایگاه خاصی می‌ باشد بنابراین به خرج دادن وسواس و دقت بالا در انتخاب مدل مناسب آن دور از انتظار نیست.

همراهان همیشگی شما در شرکت اداری­نت با ساخت و تولید انواع مدل­های میز اداری اعم از میز مدیریتی و میز معاونت و میز کارمندی و… آماده‌ی ارائه‌ی محصولات خود به تمام شرکت‌های اداری و همچنین همکاری با تمامی طراحان میز اداری می‌ باشند.

شما می‌ توانید مدل‌های مجموعه اداری‌نت را در وبسایت ملاحظه نموده و به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.

مبلمان اداری­نت با بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال در ساخت انواع میز اداری بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می ‌آورد.

همچنین شعار شرکت اداری­نت کیفیت بالا با حداقل هزینه از طریق حذف واسطه می ‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید