لوازم خانگی ادمیلسون؛ معرفی یک برند ایرانی باکیفیت

لوازم خانگی ادمیلسون؛ معرفی یک برند ایرانی باکیفیت

تنوع محصولات ایرانی علاوه بر کیفیت بالا جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای است. یکی از برندهای مطرح در بازار لوازم خانگی داخلی، لوازم خانگی ادمیلسون است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازار لوازم خانگی ایران در چند سال اخیر مشکلات و چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. از سال ۹۷ تا کنون، به دلیل بازگشت تحریم‌های آمریکا، واردات لوازم خانگی ممنوع اعلام شده است. خروج برندهای کره‌ای از بازار لوازم خانگی، نقطه عطفی برای شکوفایی برندهای داخلی است. همچنین امروزه تمایل مردم به خرید کالاهای تولید داخل بیشتر شده است. در این میان تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران نیز فعالیت خود را بیشتر کرده و با استفاده از فناوری و تجهیزات به روز، دستگاه‌هایی با کیفیت مناسب ارائه می‌کنند.

تنوع محصولات ایرانی علاوه بر کیفیت بالا جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای است. یکی از برندهای مطرح در بازار لوازم خانگی داخلی، لوازم خانگی ادمیلسون است که در این زمینه توانسته قدم محکمی بردارد. این برند سعی دارد با عرضه محصولات مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی، جایگاه خود را در بین خریداران محکم کند. شعار این برند: اعتماد ماندگار در صنعت لوازم خانگی است که خود سرلوحه فعالیت تیم بزرگ ادمیلسون است.

درباره برند ادمیلسون بیشتر بدانیم

برند ادمیلسون فعالیت خود را از اواخر سال ۹۷ به صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت با به کارگیری نیروهای مجرب و جوان در خط تولید و فروش، توانسته بازار کار خوبی را برای جوانان ایرانی فراهم کند. ایجاد کار آفرینی و به کارگیری نیروی کار از هم وطنان، برترین هدفیست که شرکت‌های ایرانی دارند. اکنون ۷۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این مجوعه فعالیت دارند.

حمیدرضا ایزدپور مدیرعامل برند ادمیلسون، در مدت زمان اندکی توانست این برند را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت کند. یکی از اهداف مهم ایشان، فراهم کردن آسایش و راحتی مردم با خرید محصولات کاربردی آشپزخانه می‌باشد. آقای ایزدپور با تولید و حمایت از کالای ملی، همچنین کارآفرینی و اشتغال زایی برای کارگر ایرانی، نقش مهمی در پیشرفت و فرآیندهای برند ادمیلسون دارد.

مزیت استفاده از کالای ایرانی

از مزیت‌های خرید لوازم برقی ایرانی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش معتبر است. دفاتر خدماتی جهت نصب و راه اندازی محصولات، نمایندگی تعمیرات معتبر و خدمات پس از فروش در اکثر استان‌ها از جمله مواردی است که شما را به خرید لوازم خانگی ساخت ایران متمایل می‌کند. حتی در صورت نیاز، شما به صورت مستقیم با کارخانه تولیدکننده نیز در ارتباط هستید.

از طرفی برخی تولیدکنندگان در کنار کالای خود، قطعات جانبی و اقلام ضروری مانند: المنت و قوری چای ساز، صفحات و قفل ساندویچ ساز، تیغه خردکن و… را روانه بازار می‌کنند. تأمین قطعات جانبی باعث شده که افراد با خیال راحت خرید خود را انجام دهند چون در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی قطعه را تهیه یا تعویض خواهند کرد.

منبع:مهرنیوز

.

دیدگاهتان را بنویسید