پیراهن آستین کوتاه مجلسی مردانه

پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند. ست پیراهن آستین کوتاه مردانه با کراوات چندان رایج نیست و پوشیدن آن با شلوار پارچه ای، کتان و جین مورد توجه مردان است.

این لباس مناسب روزهای گرم تابستان است که خیلی کم پیش می آید که با کت یا کاپشن پوشیده شود.پیراهن آستین کوتاه مردانه از طرح ها، جنس و رنگ های مختلفی تهیه میشود و محدودیتی در تولید آن وجود ندارد.

پیراهن آستین کوتاه مجلسی مردانه

اگر میخواهید از یک پیراهن آستین کوتاه مردانه در یک مهمانی استفاده کنید ، با محدودیت چندانی روبه رو نیستید. فقط رنگ پیراهن آستین کوتاهتان مناسب رنگ پوست و اندامتان باشد.این پیراهن را میتوانید با شلوار جین آبی یا شلوار کتان ست کنید و ترکیب جذابی به وجود آورید.

پیراهن آستین کوتاه چهارخانه مردانه

پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه برای مردانی که وزن زیادی دارند چندان مناسب نیست چرا که اندام را چاق تر نشان می دهد.اگر از اندام لاغر یا مناسبی برخوردار هستید، پیراهن چهارخانه مردانه آستین کوتاه گزینه ی مناسبی است.همچنین افزودن کفش و اکسسوری مناسب میتواند به جذابیتتان بیافزاید.

مدل پیراهن آستین کوتاه چهارخانه مردانه

پیراهن آستین کوتاه مشکی

پیراهن مشکی آستین کوتاه مردانه یکی از جذابترین مدل هایی است که اندام آقایان را مناسب نشان میدهد.
استفاده پیراهن آستین کوتاه مشکی با یک شلوار جین یا شلوار کتان روشن بعث بهتر دیده شدن استایلتان میشود.بهتراست از این پیراهن در آب و هوای بهاری استفاده کنید . این پیراهن چندان برای استفاده در تابستان توصیه نمیشود.

پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت

ست پیراهن آستین کوتاه با شلوار لی

یکی از جذاب ترین استایل های رومزه ، ست کردن پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین است. این استایل را می توان در محیط کار، مهمانی های دوستانه و در بیرون از خانه بپوشید. در این استایل رنگ های بسیار مهم هستند. جین ها امروزه طرح ها و رنگ های متنوعی دارند و این یعنی دست شما برای ست کردن پیراهن مردانه با این شلوار را باز می کند. باز گذاشتن دکمه های پیراهن، استفاده از اکسسوری های متناسب ، ساعت و دستبند اسپرت به شکیل شدن استایل شما کمک می کند. کفش اسپرت سفید رنگ یا حتی رنگی نیز گزینه مناسبی برای یک استایل جذاب است.

ست پیراهن آستین کوتاه و شلوار پارچه ای مردانه

برای ست پیراهن آستین کوتاه با شلوارهای مختلف دست شما باز است. جنس پارچه شلوار در انتخاب آن تاثیر ندارد مهم رنگ ها و مدل دوخت شلوار است. اما در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم در فصول گرم سال پیراهن آستین کوتاه خود را با شلوار پارچه ای راسته بپوشید.
ترکیب این استایل با کفش چرم مردانه و اکسسوری هایی نظیر ساعت یا کمربند چرم استایل بی نظیر به شما هدیه میدهد.

چگونه رنگ پیراهن های مردانه آستین کوتاه را انتخاب کنید

برای ست کردن پیراهن چهارخانه آستین کوتاه خود باید به چند نکته توجه داشته باشید. یکی از نکات مهمی که در انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه باید رعایت شود این است که آن را با پوست خود مچ (هماهنگ) کنید.
ست کردن رنگ ها با هم یک هنر است. در این زمینه باید رنگ های تکمیل کننده و متضاد را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید