چگونه لوازم آرایشی ارگانیک خود را انتخاب کنم؟

ممکن است بخواهید به سراغ لوازم آرایشی ارگانیک بروید، اما شاید ندانید چگونه با تمام محصولات موجود شروع کنید. مشکلی نیست! ما نکاتی را برای کمک به شما در انتخاب محصولات خوب به شما ارائه خواهیم داد.
پیشنهاد ما: خرید لوازم آرایشی
به چه نوع لوازم آرایشی ارگانیک نیاز دارم؟

قبل از شروع تحقیقات، مهم است که از خود بپرسید به چه نوع لوازم آرایشی ارگانیک نیاز دارید . مراقبت از صورت؟ شامپو؟ مراقبت از بچه ها؟ آرایش؟ این یک سوال بسیار مهم است زیرا محصولات و مارک های موجود را بر روی یک نوع دقیق از محصولات متمرکز می کند. گاهی اوقات، انتخاب در کمترین محدوده از کالاها آسان تر است.

دو روش برای انتخاب لوازم آرایشی ارگانیک:

– می‌توانید با محصولی که به تازگی تمام کرده‌اید یا در شرف ساخت هستید، شروع کنید،
– همچنین می‌توانید محصولی را که اغلب استفاده می‌کنید بخرید ، بدون اینکه به آنچه قبلاً دارید اهمیت دهید.

پیشنهاد ما: خرید لوازم آرایشی

قیمت لوازم آرایشی ارگانیک من چقدر است؟

زمانی که می خواهید لوازم آرایشی ارگانیک را خریداری کنید، بودجه بسیار مهم است. هدف این است که در صورت یافتن محصول عالی اما بسیار گران قیمت، از ناامیدی جلوگیری کنید.

بنابراین از خود بپرسید که چه بودجه ای را برای یک محصول خاص آماده می کنید . و بالاتر از همه، نگاه کنید که قیمت متوسط ​​برای نوع محصولی که به دنبال آن هستید چقدر است. لوازم آرایشی ارگانیک در هر محدوده قیمتی وجود دارد .

در نهایت یک توصیه کوچک: همیشه به قیمت هر لیتر فکر کنید! بنابراین می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید.

پیشنهاد ما: خرید لوازم آرایشی

چه مزایایی برای لوازم آرایشی ارگانیک من دارد؟

سوال مهم دیگر هنگام انتخاب لوازم آرایشی ارگانیک: مزیت محصول .

یک نوع محصول بسته به مراجع می تواند مزایای متفاوتی به همراه داشته باشد . به عنوان مثال، یک کرم روز می تواند مرطوب کننده، مات کننده، کاهش اثرات زمان … بسته به هدف، شما محصولات مشابه را خریداری نخواهید کرد. بنابراین باید از خود در مورد مزایای آرایشی مورد نیاز خود بپرسید.

اگر می‌خواهید چندین هدف را با هم ترکیب کنید (مثلاً مرطوب کردن و مات کردن)، روی «نادرترین» فواید تمرکز کنید و سپس در مراجع موجود ببینید که این دو را با هم ترکیب می‌کنند.

پیشنهاد ما: 

فراتر از محصول، چه مارکی باید بخرم؟
برای کمک به انتخاب، از خود بپرسید که آیا عناصر خاصی از شخصیت برند برای شما مهم هستند یا خیر .

برخی از افراد به بسته بندی متصل می شوند و مارک هایی را می خرند که توجه خاصی به طراحی محصول داشته باشند. دیگران به دنبال تعهد اخلاقی خواهند بود و برندی را انتخاب می‌کنند که درگیر اهداف زیبا باشد. به هر حال، فراموش نکنید که خرید لوازم آرایشی ارگانیک یک خرید لذت بخش است.

بنابراین توصیه من این است که برندی را انتخاب کنید که الهام بخش شما باشد.

 

من بین دو ماده آرایشی ارگانیک مردد هستم

از خود بپرسید چه نکته ای که قبلا بررسی شده برای شما مهم است . اگر این قیمت است، به سراغ ارزان ترین محصول بروید. اگر اولویت شما تعهد اخلاقی است، روی برندهایی تمرکز کنید که از هدفی که برای شما مهم است حمایت می کنند.

هنوز نمی توانید انتخاب کنید؟ خوب … هر دو را بخر!

 

دیدگاهتان را بنویسید