شیوه‌های تبلیغات در تلگرام با معرفی ابزار خودکارسازی تبلیغات

شاید بدانید که پیام رسان تلگرام قابلیت‌هایی برای تبلیغات دارد که اگر کسب و کاری دارید میتوانید محصولات و خدمت خود را در این پیامرسان تبلیغ کنید. این پیام رسان طراحی جذاب و امکانات زیادی دارد که در بین مردم محبوب شده است. در این پیام رسان می‌توانید موثر و با سرعت بالا به تبلیغات بپردازید. اما با محدودیت‌هایی که این پیام‌رسان در تبلیغات در نظر گرفته، این کار را برای کاربران سخت کرده است و مانع از تبلیغ آزادانه آنها می‌شود تا بتواند تبلیغات را در انحصار خود نگه دارد.

در این مقاله سعی داریم شیوه های مختلف تبلیغات در تلگرام را بیان کنیم و دشواری‌های هر یک از این شیوه ها را با راه‌حل هایی بررسی کنیم. با ما همراه باشید…

شیوه‌های تبلیغات در تلگرام

با سه روش می‌توانید کسب و کار خودتان را از طریق تلگرام به افراد معرفی کنید:

  1. تبلیغات در کانال های تلگرامی
  2. تبلیغات در گروه های تلگرامی
  3. تبلیغات در چت خصوصی کاربران تلگرام

در ادامه این روش‌ها و شیوه‌های انجام آنها را شرح می‌دهیم تا بیشترین بازدهی را در تبلیغات خود داشته باشید.

لول ۳: تبلیغات در کانال‌های تلگرامی

برای تبلیغات در کانال های تلگرامی می‌بایست پست تبلیغاتی خودتان را در کانال های پربازدید قرار دهید. ۳ روش برای این نوع تبلیغ وجود دارد:

  1. کلیکی: تا رسیدن به تعداد کلیک مورد نظرتان پست شما آخرین پست کانال خواهد بود.
  2. بازدیدی: تا رسیدن به تعداد بازدید مورد نظرتان پست شما آخرین پست کانال خواهد بود.
  3. ساعتی: تا پایان زمان تبلیغ پست شما آخرین پست کانال خواهد بود.

اگر نمی‌خواهید به این صورت در کانال تبلیغ کنید، می‌توانید خودتان یک کانال بسازید، افرادی را عضو کانال خود کنید و در آن محتواهای خودتان را انتشار دهید. توجه کنید که شما نمی‌توانید بیشتر از ۲۰۰ نفر را عضو کانال خودتان کنید و برای داشتن اعضای بیشتر باید محتوای خودتان را آنقدر جذاب طراحی کنید که افراد مشتاق شوند و از طریق لینک دعوت به کانالتان اضافه شوند.

تبلیغات در گروه‌های تلگرامی

 

اگر می‌خواهید تبلیغات در گروه‌های تلگرامی را انجام دهید، باید گروه‌های با تعداد اعضای بالا را انتخاب کنید و پست تبلیغاتی خودتان را به آنها بفرستید اما این روش چندان اثر بخش نخواهد بود، زیرا ممکن است پیام شمما در میان انبوه پیام در گروه‌های پرجمعیت گم شود و درصد کمی این پست را بازدید کنند. بهتر است خودتان گروه اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و به مرور زمان افرادی که مشتری شما هستند یا علاقه‌مند حوزه کاری شما هستند را در آن اد کنید.

 

محدودیت اد کردن در تلگرام

توجه داشته باشید که در تلگرام در طول روز تنها می‌توانید ۵۰ نفر را به گروه اضافه کنید. برای این که این محدودیت برایتان اعمال نشود می‌توانید از چند خط (حساب تلگرام) استفاده کنید. بعنوان مثال اگر در یک روز می‌خواهید ۵۰۰ نفر ا اد کنید باید ۱۰ خط (حساب تلگرام) داشته باشد تا با هر کدام ۵۰ نفر را اد کنید. برای انجام این کار ۲ مشکل وجود دارد.

 

  1. مدیریت و کنترول تعداد زیادی خط (حساب تلگرام) برای اد ممبر در گروه کار سختی می‌باشد.

راهکار: اگر تعداد خط برای اد ممبر در گروه زیاد است، از ابزارهایی که می‌توانند این مراحل را بصورت خودکار انجام دهند استفاده کنید. ربات تبلیغات در تلگرام یکی از این ابزارها است که می‌تواند با هر تعداد خط کار کند و با هرکدام تعداد نفراتی را به گروه اد کنند و به طور خودکار به خط بعدی سوئیچ شوند و ادامه عملیات را با آن خط‌ها پیش ببرند.

  1. اگر افرادی را که عضو گروه کرده‌اید شما و گروهتان را ریپورت کنند، در این صورت چاره چیست؟

راهکار: شما باید مخاطبان هدف خودتان و افرادی را که به حوزه فعالیت شما علاقه‌مند هستند را انتخاب کنید و به گروه اضافه کنید زیرا محتوای شما به کارشان می‌آید و در این صورت شمارا ریپورت نمی‌کنند. برای این کار شما باید گروه‌هایی را که با حوزه کاری شما مرتبط می‌باشند را پیدا کنید و با استفاده از ربات تلگرام، شماره و آیدی افراد حاضر در گروه ها را استخراج کرده و آنها را به گروه اضافه کنید.

 

تبلیغات در چت خصوصی کاربران تلگرام

 

ارسال پیام انبوه در چت خصوصی روشی مناسب‌تر و موثرتر برای تبلیغات در تلگرام می‌باشد. زیرا افراد به پیامی که در چت خصوصی‌شان ارسال می‌شود توجه ویژه‌ای می‌کنند. ممکن است پیامتان در گروه و کانال میان انبوه پیام گم شود اما در چت خصوصی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

محدودیت‌های تلگرام در ارسال پیام انبوه در چت خصوصی افراد ناشناس

در این روش هم تلگرام محدودیت‌هایی در نظر می‌گیرد.

  1. در طول روز با هر خط فقط می‌شود به ۵۰ نفر ناشناس پیام ارسال کرد اما این تعداد برای تبلیغ روزانه بسیار اندک است و تنها راه برای افزایش این تعداد استفاده از چندین خط (حساب تلگرام) برای انجام این کار می‌باشد.
  2. مخاطبان شما می‌توانند پیام و اکانت شما را ریپورت کنند، یعنی به تلگرام گزارش دهند که شما برایشان مزاحمت ایجاد کرده‌اید. اگر تعداد این ریپورت‌ها بالاتر رود تلگرام به حساب و عملکرد شما حساسیت نشان میدهد و احتمال مسدود شدن اکانت شما بالا می‌رود. این صورت چاره چیست؟

برای اینکه این اتفاق رخ ندهد شما باید با دقت متن تبلیغاتی خودتان را انتخاب کنید. یعنی از لحنی گرم و صمیمانه استفاده کنید. بعنوان مثال متن تبلیغات را بدون مقدمه چینی و سلام و احوال‌پرسی شروع نکیند و همچنین سعی کنید نام‌خانوادگی افراد را مخاطب قرار دهید. اگر این نکات ریز و جزئی را دقت نکنید، مخاطبان شما این پیام را صرفا تبلیغاتی فرض می‌کنند و احساس می‌کنند شما به فکر کسب درآمد خودتان هستید.

 

 

 

معرفی نرم‌افزار مناسب ارسال انبوه پیام در تلگرام

زمانی که بخواهید برای تبلغیات، در تلگرام به ارسال پیام انبوه بپردازید باید بدانید که این کار بصورت دستی خیلی سخت و تقریبا ناممکن می‌باشد. اما نگران نباشید شما می‌توانید این عملیات را با کمک نرم‌افزار تبلغیات در تلگرام انجام دهید تا این روند را برای شما خودکارسازی کنید.

این نرم افزار می‌تواند آیدی اعضای گروه های تلگرام را استخراج کند. سپس پیام مورد نظرتان را در اختیار این نرم‌افزار قرار می‌دهید تا به آیدی های استخراج شده بفرستد. با این کار شما پیامتان را به مخاطبان علاقه‌مند به حوزه کاری خودتان فرستاده‌اید بنابراین احتمال ریپورت شدنتان کاهش می‌یابد. همچنین این نرم افزار می‌تواند با خط‌های مختلفی پیام متنی، عکس، ویدئو و لینک را به لیست آیدی‌های شما بفرستد.

 

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا بدون صرف زمان و انرژی و با کمترین هزینه کسب و کار خودتان را به افراد معرفی کنید و در مسیر کاری خودتان پیشرو باشید.

یکی از بهترین نمونه های این نرم افزار که در بازار موجود می‌باشد، ربات تبلیغات در تلگرام کاربر مجازی است. این ربات محصول شرکت بهسازان مجازی است که یک شرکت داخلی می‌باشد و با خدماتی که ارائه می‌دهد محبوبیتی در بازار بین‌المللی هم کسب کرده. شما با تهیه این ربات می‌توانید از راهنما و ویدئوهای آموزشی و پشتیبانی ۲۴ساعته نرم‌افزار بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاربر مجازی مراجعه فرمایید.

منبع: سایت فارنت

دیدگاهتان را بنویسید