معرفی بهترین سایتهای دانلود نمونه سوالات پيام نور

در سایت filesell.xyz و parsablog.com امکان دانلود نمونه سوالات پيام نور به صورت pdf و word می باشد که حاوی مجموعه ای از نمونه سوالات پيام نور درنیمسالهای مختلف است و همچنین خلاصه کتاب قابل سرچ و جزوه درس ها رو می توانید دریافت کنید.
تعداد زیادی از فایلهای راهنمای کتابهای پیام نور در سایت گرداوری شده اند و با عنوان حل تمرین پیام نور در اختیار شما قرار داده شده اند.
جزوه دروس دانشگاه پیام نور و خلاصه کتاب
 های پیام نور هم هستند حتما به صفحه جزوات پیام نور رشته خود سری بزنید و از دانلود جزوات پیام نور استفاده نمایید.
در لیست زیر برخی از محصولات سایت رو معرفی می کنیم.
خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت

دانلود آگهی ترحیم

دانلود فاکتور فروش

قرارداد اجاره نامه

خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور

چنانچه در مورد سایت و بخشهای مختلف سایت سوالی داشتید،از طریق بخش پشتیبانی می توانیدپاسخ خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

با توجه به دانشجو محور بودن دانشگاه پیام نور، و همچنین حجم زیاد منابع و کتب مرتبط با یک درس، معمولا دانشجویان دانشگاه پیام نور، دست به دامان سایر منابع موجود، از قبیل نمونه سوال، جزوه، خلاصه کتاب و …… می شوند.

به دلیل اینکه این منابع در اینترنت به صورت پراکنده موجود می باشد و دانشجویان برای جمع آوری آنها باید وقت زیادی صرف کنند و گاها دچار سردرگمی یا اشتباه می شوند، تصمیم گرفتیم در این سایت، مجموعه ای گردآوری کنیم که به طور کاملا تخصصی نیازهای دانشجویان دانشگاه پیام نور در تمام مقاطع تحصیلی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد را برآروده کنیم.

با تلاش همکاران دانشجو جهت ایجاد فضای مجازی مناسب برای مدیران، معاونین، معلمین ، دانش آموزان و اولیا عزیز که به راحتی و بدون درد سر از بهترین فایل های آموزشی٬نمونه سوالات٬ نمونه فرم ها ٬نمونه ارزشیابی ها٬آزمون های مختلف تحصیلی برنامه سالانه٬برنامه پرورشی ٬گزارش تخصصی ٬درس پژوهی و اقدام پژوهی٬طرح و و برنامه های ابتدایی بصورت کامل از طرح توصیفی تا طرح جابر و طرح تدبیر مدیران می باشد که با کمترین قیمت صرفا جهت رعایت حقوق مادی و احترام معنوی به همکاران ارجمند می باشد.

خلاصه کتاب

در تعریف خلاصه کتاب می‌توان گفت بسته به نوع و موضوع کتاب شکل خلاصه کردن کتاب قابل تغییر و شکل‌گیری است. مثلا برای کتاب‌های غیرداستانی شیوه متفاوتی برای خلاصه کردن لازم است نسبت به کتاب‌های داستانی یا نمایشنامه و زندگی‌نامه‌ها.

به طور کلی در خلاصه کتاب‌ها با موضوع اصلی کتاب آشنا می‌شویم. سر فصل‌های و موضوعاتی که در کتاب‌ مطرح شده را می‌شناسیم و با نویسنده کتاب نیز آشنا می‌شویم.
یک خلاصه کتاب باید بتواند به این پرسش‌ها جواب دهد:

موضوع این کتاب چیست؟
این کتاب در چه دسته‌بندی قرار دارد؟
این کتاب برای چه کسانی مفید است؟
نویسنده این کتاب کیست و پیش از این چه کتاب‌هایی نوشته است؟

در کنار پاسخ به این سوالات نباید از نظر دور داشت مهم‌ترین نکته خلاصه کتاب کوتاه بودن آن است. البته استاندارد خاصی برای تعداد کلمات یا پاراگراف‌های یک خلاصه کتاب وجود ندارد اما در قیاس با زمانی که برای خواندن یک کتاب می‌گذاریم خواندن خلاصه کتاب بسیار زمان کمتری از ما می‌گیرند.

به نظر می‌رسد اگر خلاصه کتاب‌ها زمانی کمتر از یک تا نیم‌ساعت را به خودشان اختصاص دهند زمان منطقی است.

سوالات پیام نور

سایت ما، با هدف سهولت در آمادگی دانشجویان پیام نور برای امتحانات، نمونه سوالات امتحانی سال‌های گذشته پیام نور را جمع آوری نموده و بصورت طبقه‌بندی شده، و به تفکیک دانشکده و نیمسال، در قالب صورت سوال و پاسخنامه‌های تستی و تشریحی و ویدیوی حل تشریحی سوالات، ارائه می‌دهد. حفظ رضایت شما آرزوی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید