راههای سایز دهی سینه و باسن با متدهای علمی

برای خوش اندام شدن افراد در حال سبقت گیری از همدیگر هستند .یک حس خوب همیشه از دل ظاهر خوب پدید آمده است .

هیچ فکر کردید چرا افراد اینقدر پول صرف باشگاههای ورزشی و خرید لباس های شیک میکنند .

مسلما یکی از مواردی که شما را در روابط اجتماعی پیشتاز میسازد داشتن اندامی زیبا همراه با شیوه های رفتاری خواهد بود . سایز دهی سینه ها مهم است زیرا در این صورت لباسها میتوانند ریخت بهتری داشته باشند و البته باسن حجیم که زیر یک شکم کاملا فرو رفته باشد میتواند اندامی زیبا شبیه به مدل های برزیلی را بوجود آورد .

اینکه چگونه میتوان چنین شرایطی را رقم موضوعی است که وبسایت فرزین طب بدان پرداخته است.

این راهها میتوانند ورزشی و البته نیاز به یکسری وسیله های طبی و داروهای پزشکی داشته باشند، برویم و ببینیم جریان چیست .

راههای جدید برای سایز دهی سینه و باسن کدام است؟

بصورتی خلاصه وار میتوان آنها را اولویت بندی کرده و یا اینکه از دل آنها یک یا دو راه را برای نتیجه گیری بهتر استفاده نمود این راهها را در ادامه میخوانیم :

  • رعایت اصول تغذیه ای و توجه به دریافت ویتامین و پروتئین ها
  • حضور در باشگاههای ورزشی و یا انجام حرکات ورزشی در محیط خانه
  • جراحی و پروتز
  • ماساژ درمانی
  • استفاده از دستگاههای طبی
  • بکارگیری مکمل های دارویی
  • توجه به متد طراحی و انتخاب لباس

اینها یکسری نکات کلیدی هستند که شما میتوانید براحتی از آنها در طول روز استفاده فرمایید ،در ادامه سعی خواهیم کرد هر ۷ مورد اشاره شده در بالا را برایتان بهتر و بیشتر توضیح دهیم .

رعایت اصول تغذیه ای و توجه به دریافت ویتامین و پروتئین ها

این گزینه سرآمد همه ی عوامل گفته شده برای سایزدهی سینه و باسن است . برای درک شرایط موجود بهتر است ابتدا یک تست آزمایشگاهی را پشت سر بگذارید و بدانید که وضعیت کلیه بدن شما چگونه است و چه خوردن چه چیزهایی در آینده میتواند برایتان مضر واقع گردد .

بصورتی خاص شما میتوانید از غذاهای روزانه نظیر : لبنیات که اگر شیر پر چرب باشد استفاده کنید که مسلما برای بافت های سینه بسیار تاثیر گذار است .

سینه‌ها از چربی و غدد تشکیل شده‌اند و ماهیچه‌های سینه‌ای در زیر آن‌ها قرار دارند، بنابراین بهبود ظاهر آن‌ها چندان ساده نیست.

اگر از سینه های استخوانی برخوردارید مسلما هیچ راهی جز یافتن گزینه های تغذیه ای برایتان بهتر نخواهد بود زیرا شما مجبور به افزایش وزن هستید برای اینکار شما میتوانید از یکسری خوراکی های دیگر مثل دانه شنبلیله،دانه رازیانه،دانه های کتان،اجیل و سویا کمک بگیرید .

حضور در باشگاههای ورزشی و یا انجام حرکات ورزشی در محیط خانه

اگر شما زیر نظر یک استاد بدنسازی خبره کار کنید مسلما یکسری تمرینات تاثیر گذار در لگن و بالا تنه را برای شما تنظیم خواهد نمود و میتوانید پس از یک دوره کار کردن به نتایج مطلوبی دست پیدا کند.

اما جنانچه وضعیت کاری یا شرایط زندگیه شما اجازه ای برای ورود در باشگاههای ورزشی را نمیدهد میتوانید استارت کار را در خانه بزنید .

بدین منظور ورزشهایی نظیر یوگا که میتواند عضلات شکم شما را باریک تر کرده و حجم قابل ملاحظه ای را به بیرون خصوصا نواحیه سینه ها و باسن بدهد .

سایز دهی سینه و باسن با متدهای جدید ورزشی کاملا درک شده بنظر میرسند ، یکسری حرکات ورزشی نیز نظیر :دویکونسان،اوستراسانا ،بژوگانسانا در بهبود شرایط موجود کمک کننده خواهند بود .

جراحی و پروتز

در این روش معمولا پزشک معالج چربی هایی را به بدن شما تزریق مینماید که تعداد جلسه های عمل میتواند وابسته به شرایط فیزیکی موجود شما باشد .

پروتز برای باسن از لایه‌ی سیلیکونی تشکیل‌ شده است و کاملاً انعطاف‌پذیر می‌باشد و در ساخت و تولید آن سعی شده است کاملاً طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی و ساخته شود.

این کار ممکن است بر اساس خطاهایی که در حین عمل رخ دهد کمی نیاز به تامل دارد و اینکه بدن شما نسبت به ورد عوامل بیرونی چگونه واکنش نشان خواهد داد .

گاهی پزشک میتواند برآمدگی های جالبی را در نواحیه باسن و سینه های شما بر اساس تجربه و استانداردهای کاری بوجود آورد .

نرخ ماندگاری این روش برای سایز دهی سینه و باسن هنوز قابل پیش بینی نیست .

در صورتی که بیماری خواهان گردتر شدن فرم باسن باشد، استفاده از پروتز توصیه می شود، این در حالی است که تزریق چربی بهترین روش در فرم دهی باسن می باشد.

خانم های لاغری که چربی کمی دارند، جراحی پروتز باسن بهترین گزینه می باشد. با این حال، خانم هایی که بعد از کاهش شدید وزن، از افتادگی فرم باسن خود ناراضی هستند، تزریق چربی به همراه پروتز باسن می تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.

بهترین در این باره با چند پزشک معتبر و با تجربه مشورت فرمایید و البته اینکه هزینه ی قابل توجهی را باید متقبل شوید !

ماساژ درمانی

امروزه ماساژ درمانی یک علم نوین پزشکی محسوب میشود .

در مواردی میتوان حتی ماساژ را از اصول فیزیوتراپی قلمداد نمود ، این یک روش مستقیم و تاثیر گذار جهت افزایش خون رسانی به بافت های باسن و سینه ها میباشد .

در این روش خودتان به تنهایی نیز میتوانید وارد عمل شوید .

بدین منظور مقداری روغن گیاهی و یا دارویی مثل کرم سوماتولین را روی محل مورد نظر ریخته و شروع به مالش کنید .

سوماتولین محصولی ایتالیایی است شما میتوانید با آن حجم مناسبی را به باسن و سینه های خود همراه با ماساژ ها اضافه کنید.

این کار میتوانید روزانه ۱۵ دقیقه و به شکلی دایره ای مورد استفاده قرار گیرد .

استفاده از برخی روغن های عطاری نیز میتواند کار را برای شما آسانتر کند .

استفاده از دستگاههای طبی

برخی دستگاههای جدید و طبی موجودند که حتی بزرگترین فروشگاههای دنیا نیز آنها را به زنان پیشنهاد میدهند و البته اینکه در مواردی بسیار پرفروش نیز بوده اند .

بدین منظور دستگاهی بنام وکیوم سینه موجود است که از کاپ هایی سلیکونی برخوردار است .

این دستگاه یک پمپ شبیه همان فشار سنج های طبی دارد که زنان روزانه میتوانند در خانه بصورتی گذرا از آن بهره مند گردند .

دستگاه وکیوم سینه به تقویت ماهیچه های قفسه سینه ، افزایش جریان خون و رشد مستقیم در بافت های سینه کمک می کند.

همچنین به تحریک ترشح هیپوفیز ، تعادل تولید استروژن در تخمدان کمک می کند ، بنابراین به اسفنج سینه هدایت می شود تا سینه شما بزرگ شودT سپس سینه های صاف و کوچک شما تبدیل به سینه های خوش فرم ، گرد و بزرگتر می شوند.

اما برای حجم دهی باسن نیز برخی صندلی هایی طراحی شده است که فرد میتواند با آن به تعادل بدنی دست یابد. البته دستگاه وکیوم باسن نیز بدین منظور کار را بهتر پیش خواهد برد .

بکارگیری مکمل های دارویی

برخی از این مکمل ها خوراکی بوده و علاوه بر اینکه در بحث اشتها زایی به افراد کمک میکند میتواند ویتامین ها ، کلسیم و پروتئین های ضروری را همراه با چربی های غیر مضر برای نتیجه گیری سریعتر بوجود آورد .

در بالا در مورد کرم سوماتولین برای شما گفتیم حال میتوانید به سراغ قرص های حجم دهنده بدن نظیر قرص چاقی فت فست نیز بروید .

این دارو آمریکایی است و اتفاقا از فروش بالایی در بین داروخانه های شهری و اینترنتی برخوردار است و البته شما میتوانید نسخه ی اصلی آن را از داروخانه فرزین طب نیز تهیه فرمایید .

برخی داروهای دیگر جهت سایز دهی سینه و باسن در این زمینه عبارتند از :

  • قرص پیوراریا میریفیکا

  • ویتا (Hot vita)

  • قرص‌ فورس فکتور
  • روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای

توجه به متد طراحی و انتخاب لباس

در این مورد باید کمی خلاقانه عمل کنید .

البته در مورد لباس برای چاق و لاغر ها بسیار رنگ بندی و توصیه هایی وجود دارد و اینکه شما میتوانید در نواحی از بدن خود که احساس کمبود در آن را میکنید به خیاط خود توصیه های داشته باشید .

مثلا شما میتوانید در نواحیه سینه و باسن از پارچه های بیشتری استفاده کرده و به آنها شکل و روی پر تری دهید.

توجه به جنس و اندازه لباس های پایین تنه نیز در این زمینه تاثیر گذار هستند .

بطور مثال شما لازم نیست از سینه بند های بسیار سفت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید