کتاب های پائولا هاوکینز در انتشارات کدیور

زندیگنامه پائولا هاوکینز

پائولا هاوکینز، زاده ی ۲۶ اوت ۱۹۷۲، نویسنده ی بریتانیایی است که بیشتر در بین کتاب خوان ها و علاقه مندان کتاب به خاطر رمان پرفروش دختری در قطار شناخته شده است.هاوکینز در کشور زیمبابوه در شهر هراره به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد. پدرش استاد اقتصاد و روزنامه نگار مالی بود. پائولا در سال ۱۹۸۹ در سن هفده سالگی به لندن رفت، بعدها در دانشگاه آکسفورد لندن، فلسفه، سیاست و اقتصاد خواند. به عنوان روزنامه نگار و گزارشگر مالی در نشریه ی تایمز و در تعدادی از موسسات انتشاراتی کار کرد و کتابی از توصیه های مالی برای زنان به نام «الهه ی پول» نوشت.هاوکینز در سال ۲۰۰۹ شروع به نوشتن داستان کمدی رمانتیک به نام امی سیلور کرد، و چهار رمان دیگر هم نوشت. او موفقیت تجاری زیادی کسب نکرد تا زمانی که تصمیم گرفت داستانی عمیق تر و جدی تر بنویسد. کتاب او، دختری در قطار، پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۵، سه گانه ی کاملی با موضوعاتی مانند خشونت خانگی ، و استعمال الکل و مواد مخدر بود . برای نوشتن رمان شش ماه تمام وقت گذاشت. او در آن زمان از نظر مالی در مضیقه بود و برای کامل کردن کتابش مجبور شد از پدرش پول قرض کند. هاوکینز اکنون در جنوب لندن زندگی می کند و به عنوان یکی از پرفروش ترین نویسنده های بریتانیا شناخته می شود .

در ادامه با فروشگاه اینترنتی انتشارات کدیور ؛ اکوبوکس به آدرس اینترنتی ecobooks.ir همراه باشید تا کتاب های شناخته شده پائولا هاوکینز را به شما معرفی کنیم .

معرفی کتاب دختری در قطار

رمان دختری در قطار، رمانی دلهره‌آور به قلم نویسنده‌ی بریتانیایی، پائولا هاوکینز است که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این اثر پس از انتشار، به سرعت در صدر کتاب‌های پرفروش نیویورک ‌تایمز قرار گرفت و توانست رکورد فروش کتاب مشهور هری پاتر را نیز بشکند ، استقبال بی نظیر افراد در سراسر دنیا کتاب دختری در قطار را به سرعت به شهرت رساند .

کتاب، داستان زنی به نام راشل را روایت می‌کند که در وجوه مختلف زندگی خود با شکست مواجه شده است. تام، همسر سابقش، او را به خاطر زنی دیگر ترک کرده است، و او که در خود زیبایی و فریبندگی دیگر زنان را نمی‌بیند و همچنین، سخت از ناگواری‌های عاطفیِ پیشین خود رنجیده است، بی‌اختیار به الکل و رویا پناه می‌برد. راشل، در حالی که هر روز با قطاری به لندن می‌رود، متوجه زوجِ ظاهرا شاد و سرخوشی می‌شود، و همین بهانه‌ای به او می‌دهد برای خیالبافی و حسادت. در همین بین، روزنامه‌ها خبر گم شدن زنی به نام مگان را منتشر می‌کنند؛ مگان، معشوقه‌ی تام است. آیا راشل در این میان تقصیری داشته است؟ سرنوشت این زن گمشده، چه ارتباطی به ازدواج ناموفق تام و راشل دارد…؟

با اینکه چاپ کتاب دختری در قطار در سال ۲۰۱۵ صورت گرفت اما هنوزم این کتاب جزو پر فروشترین کتاب های جهان است .

معرفی کتاب درون آب

درون آب دومین رمان پائولا هاوکینز، دو سال بعد از کتاب بسیار موفق دختری در قطار منتشر شده است. در این رمان چند داستان همزمان اتفاق می‌افتد که در یک ماجرا مشترک هستند. در واقع داستان روایتی از غرق شدن چند خانم در یک برکه یا رودخانه‌ است.

داستان رمان درون آب (Into The Water) هیجان‌انگیز بوده و به ابعاد روانشناختی شخصیت‌ها توجه ویژه‌ای دارد، اما این کتاب روایتی متفاوت با کتاب (دختری در قطار) دارد. درون آب دیگر حول چند شخصیت محدود و ماجرای بین آن‌ها نمی‌گذرد بلکه هاوکینز این بار کل مردم یک شهر را هدف قرار داده و به جای سه راوی، دست کم با یازده راوی مختلف روبه‌رو خواهیم شد، برخی به شیوه‌ی اول شخص و برخی به شیوه‌ی سوم شخص است که باعث می شود مخاطب با این اثر ارتباط خاصی بگیرد همین زاویه دید های جالب در این کتاب است که بسیاری از افراد را شیفته خودش کرده است .

داستان از این قرار است که جنازه مادری تنها، کف رودخانه‌ی شهر پیدا می‌شود. چند ماه پیش از این کشف، ابتدای تابستان هم دختری با همین وضعیت پیدا شده و اهالی شهر متوجه می‌شوند این سرنوشتی نیست که فقط برای این دو تن رقم خورده باشد. چون پیکر بی ‌جان چند زن دیگر هم با همین وضعیت پیدا می‌شود و …

معرفی کتاب آتش پنهان

کتاب «آتش پنهان» رمانی نوشته «پائولا هاکینز» است که اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. سوال اصلی این است که چه کسی پسری ۲۳ ساله به نام «دنیل» را در قایقش به قتل رسانده، اما خیلی زود مشخص می شود مادر «دنیل» فقط چند هفته پیش جانش را از دست داده و چند سال پیش نیز، پسرعمویش از جایی سقوط کرده و از دنیا رفته است. انگار مرگ نابهنگام در این خانواده، ارثی است. «لورا» زن جوانی است که در آخرین شبی که «دنیل» زنده بود، در حالی که لکه های خون روی دهان و لباس هایش وجود داشت، هنگام فرار از قایق «دنیل» دیده شد. «لورا» که به خاطر سانحه ای در دوران کودکی دچار معلولیت جسمی و روانی است،آنقدر به سوءتفاهم ها و اتهام های نادرست نسبت به خودش عادت کرده که وقتی به اتهام قتل «دنیل» به سراغش می روند، اصلا تعجب نمی کند. او اما تردیدی ندارد که مرتکب این قتل نشده است …

شما می توانید آثار پائولا هاوکینز و سایر نویسندگان مطرح و بزرگ دنیا را از طریق اکوبوکس تهیه کنید . همچنین در اکوبوکس می توانید تمامی کتاب هایی که زیر نظر انتشارات کدیور منتشر شده اند را مشاهده کنید و در صورت علاقه به خرید کتاب آن را تهیه کنید تا در کنار نسخه فیزیکی کتاب از نسخه فایل کتاب نیز بهره مند شوید .

 

دیدگاهتان را بنویسید