چرا باید تابلو تبلیغاتی بخریم

تابلو های تبلیغاتی دارای تنوع بسیار گسترده ای در مدل و نوع ساخت هستند که یکی از پر فروش ترین و جدید ترین آنها تابلو چلنیوم می باشد که در این مقاله، سعی کردیم تا شما را با انواع تابلو چلنیوم آشنا سازیم و پر کاربرد ترین های این تابلو را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی انواع تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم ساده:
یکی از انواع تابلو های پر کاربرد در قسمت تابلو چلنیوم می باشد که ساده و بسیار شکیل است و می توانید برای انواع مشاغل از آن استفاده نمایید. اجزای تشکیل دهنده این مدل عبارتند از: ورق پلکسی گلاس، لبه چلنیوم، منبع تغذیه، اس ام دی است که در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد.
و میتوانید برای سفارش تابلو نئون به سایت تابلو الماس مراجعه کنید

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل:
در این مدل از تابلو چلنیوم ورق های پلکسی به صورت دوبل جانمایی شده و می توانید از چند رنگ متنوع در آن استفاده نمایید. در مدل پلکسی دوبل می توانید از دو یا چند ورق به صورت همزمان استفاده نمایید. ورق هایی که در زیر سازی این تابلو استفاده می شود عبارتند از: کامپوزیت، چوب، سنگ و ورق های PVC

تابلو چلنیوم ۷ رنگ یا RGB:
این مدل از تابلو های چلنیوم از ورق پلکسی گلاس سفید به همراه SMD و LED ، برد الکترونیکی و کنترلر تشکیل شده اند و زیبایی خاصی را در هفت رنگ به نمایش می گذارند. میزان مصرف برق در تابلو چلنیوم RGB بسته به تعداد نوار های SMD و LED است.

تابلو چلنیوم لترمکس:
تابلو چلنیوم لترمکس مشابه با تابلو چلنیوم ساده است اما تفاوت آن در متریال استفاده شده در لبه حروف می باشد که در کنار ورق پلکسی گلاس از رویه نوار شیشه ای نیز در آن استفاده شده تا نور به خوبی از آن خارج شود و جلوه جذابی به تابلو دهد. در این نمونه می توانید حروف و لوگو خود را به صورت تلفیقی در کنار هم قرار دهید.

تابلو چلنیوم پانچی:
یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین مدل های تابلو چلنیوم، تابلو چلنیوم پانچی می باشد که زیبایی خاص را در تابلو ایجاد می نماید. این نوع از تابلو ها به وسیله دستگاه های مخصوص در اشکال مختلف برش داده می شود و رول ها و پانچ در کارخانه، به صورت اتوماتیک و بسته به نوع سفارش به صورت خطی و یا اریب بر روی چلنیوم و پلکسی گلاس جانمایی می گردد. شیک بودن این تابلو ها به دلیل استفاده از SMD های مختلف می باشد و وقتی نور لامپ ها بر روی پانچ ها قرار میگیرد شکست نور اتفاق می افتد و زیبایی تابلو دو چندان می شود. تابلو چلنیوم پانچی در لبه و روی حروف، پانچ هایی دارد.

تابلو چلنیوم نوراندریک:
این مدل از تابلو ها را با نام تابلو چلنیوم نور مخفی نیز می شناسند. در این مدل، پس از ساخت حروف برجسته، فاصله ای را برای نورپردازی تعیین می کنند که این فاصله حدود ۱ سانتی متر بوده و بین زمینه و حروف می باشد. همچنین نور مخفی برای انواع تابلو های چلنیوم نیز قابل استفاده است.

تابلو چلنبوم فول کالر:
تابلو فول کالر همان طور که از اسمش پیداست می تواند رنگ های بسیاری را در تابلو نمایش دهد که از SMD های مخصوص فول کالر ساخته شده اند و به وسیله ریموت کنترل و منبع تغذیه مجزا قابل کنترل می باشد. تعداد رنگ های نمایش دهنده در این تابلو ها بیش از ۱۵ میلیون رنگ است و می توانید رنگ حروف تابلو را به صورت مجزا تغییر دهید.

تابلو چلنیوم الماسی:
یک مدل زیبا و پرکاربرد در صنعت تبلیغات، و مناسب برای انواع مشاغل می باشد که از دو ورق پلکسی گلاس طراحی شده است که ورق دوم به شکل الماس و با درخشش فوق العاده می باشد و می تواند در راندمان کاری و همچنین جذب مشتری به شما کمک نماید.

تابلو چلنیوم کریستالی:
یکی از جدید ترین و بروز ترین و خاص ترین تابلو های چلنیوم، مدل کریستالی آن است که زیبایی خاصی را به تابلو می دهد. این مدل از ورق های پلکسی گلاس شیشه ای به همراه دانه های کریستالی و نورپردازی SMD تولید شده است. لازم به ذکر است که مشتریان می توانند نسبت به سلایق خود از اس ام دی های فول کالر، RGB و تک رنگ استفاده نمایند.

تابلو چلنیوم طلایی:
درخشان ترین و پر استفاده ترین تابلو، چلنیوم طلایی است که از ورق های پلکسی گلاس با رنگ طلایی به همراه نورپردازی SMD های طلایی رنگ ساخته می شود و بی شک حدود ۸۰ درصد از فروشگاه ها و مغازه ها خواهان این مدل از تابلو چلنیوم می باشند.
و تابلو الماس یکی از بهترین تابلو ساز ها است

حال که با انواع تابلو چلنیوم آشنا شدید می خواهیم پر فروش ترین ها و پر کاربرد ترین های این تابلو را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

تابلو چلنیوم طلایی
تابلو چلنیوم ساده
تابلو چلنیوم پانچی
تابلو چلنیوم الماسی
تابلو چلنیوم کریستالی
این ۵ گزینه جز پرفروشترین های صنعت تابلو سازی در قسمت تابلو های چلنیوم می باشند که می تواند علاوه بر جذب مشتری، کمک بسزایی در درآمدزایی داشته باشد.

مزایا استفاده از تابلو چلنیوم :
زنگ نمی زند و دارای مقاومت بالایی است
گرد و غبار و باران به داخل آن نفوذ نمی کند و برای تمامی فصول مناسب است
زیبایی و تمیزی همیشگی
به دلیل استفاده از متریال عالی در ساخت، استحکام بالایی در برابر آسیب های محیطی و نور خورشید دارد
تنوع بالا در مدل
تنوع در رنگ و ابعاد
کمترین مصرف برق و بهینه سازی آن
تنوع در نور پردازی
نصبی آسان و کمترین خرابی
با استفاده از تابلو چلنیوم می توانید جلوه ای خاص را به فروشگاه ، مغازه و یا شرکت خود اعطا نمایید و راندمان و بهره وری کاری خود را دو چندان نمایید. ویژگی تابلو های چلنیوم این است که می توانید با انواع تابلو ها با صورت تلفیقی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید