وب سایت یک راه ارزان برای دیده شدن است

راه اندازی یک مغازه برای شما بسیار هزینه‌بر خواهد بود. مساله فقط اجاره یک مکان با هزینه‌های میلیونی ماهیانه نیست، بلکه باید به دکور مغازه و تجهیزات فکر کنید. بعد از آن هم مساله تبلیغات پیش می‌آید. تبلیغاتی که برای شما بسیار پر هزینه خواهد بود. راه‌اندازی یک مجله چاپی چطور؟ به نظرتان چقدر هزینه دارد.

اما در مورد طراحی سایت حرفه ای در اصفهان این موضوع صادق نیست. چرا که شما می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب کمتر، سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به طور کامل راه بیندازید. برای جذب مخاطب هم لزومی ندارد که حتماً به سراغ تبلیغات پر خرج بروید. کافی است مطالب مفیدی در سایت خود قرار دهید تا بتوانید کاربرانی را از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید. به علاوه، می‌توانید در سایت های مختلف اینترنتی، خودتان را رایگان معرفی نمایید.

البته، این بدان معنی نیست که لزوماً یک سایت کم خرج دارد. فقط بحث بر سر این است که هزینه‌های نگهداری یک سایت به مراتبط کمتر از یک مغازه (یا راه‌اندازی یک مجله کاغذی) است. اما نقش هر دو را بسیار بهتر بازی می‌کند و در واقع، کم کم جای آنها را می‌گیرد.

به علاوه، تجربه نشان داده است که اکثر آدم‌ها به تراکت‌ها نگاهی سطحی و سرسری می‌اندازند و در نهایت آنرا در بهترین حالت به نزدیک‌ترین سطل زباله خواهند انداخت. (به پیاده روهای خیابان‌ها نگاه کنید). بنابرین اگر مشتری شما بخواهد یکبار دیگر چیزی را بررسی کند به این تراکت دسترسی نخواهد داشت و اگر نتواند شما را راحت پیدا کند به راحتی یک گزینۀ دیگر را انتخاب خواهد کرد. اما با داشتن یک سایت شما یک آرشیو کامل از تمام خدمات و محصولات دارید که مشتریان شما به راحتی و با صرف کمتر از یک دقیقه وقت می‌تواند به هرچیزی که می‌خواهد دست پیدا کند.

 

داشتن سایت باعث می‌شود شما بخشی از تبلیغاتتان را به دست مشتریان خود بسپارید. اگر مشتریان شما از خدمات شما راضی باشند به راحتی می‌توانند وبسایت شما را برای معرفی به سایر دوستانشان برای آنها بفرستند و حالا تمام خدمات شما به صورت شفاف در سایتتان موجود است. همین شفاف بودن بهترین تبلیغ برای شماست.

به صورت ۲۴ ساعته در دسترس باشید

یکی از مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین مسائل یک کسب و کار، پشتیبانی است. قطعاً می دانید که در دنیای پر رقابت امروز، اگر به مشتریان خود پشتیبانی مناسب ارائه ندهید، به سرعت از دایره رقابت حذف خواهید شد.

داشتن یک سایت ارزان در اصفهان به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت شبانه‌روزی، پیام‌های مخاطبان خود را دریافت کنید و حتی پاسخ خود را نیز به صورت آنلاین برای آنها ارسال کنید. این یک فرصت عالی برای کاهش هزینه‌های پشتیبانی است.

در همین سایت ساز پرتال ما، شما امکان این را دارید که به کاربران اجازه ارسال تیکت دهید. این یعنی آنها می‌توانند در سایت شما ثبت نام کنند، پیام‌های خود را بفرستند و در سایت، از شما پاسخ دریافت کنند. عالی نیست؟…

دیدگاهتان را بنویسید