رویال سی‌آی‌پی، تجربه سفری شیرین را برای شما رقم خواهد زد!

امروزه، سفر با هواپیما به کشور‌های داخلی و خارجی امکان‌پذیر است؛ اما برای اینکه متفاوت‌ترین سفر هوایی را تجربه کنید، بهتر است که رزرو خدمات ویژه‌ را در اولویت قرار دهید. این نوع خدمات تشریفاتی و فرودگاهی می‌تواند سفر خاطره‌انگیز، بی‌دغدغه و خاصی را برای شما رقم بزند. اما دریافت خدمات فرودگاهی از چه طریق امکان‌پذیر است؟ شما می‌توانید از طریق شرکت‌های مهاجرتی مانند رویال سی‌آی‌پی، انواع خدمات ویژه فرودگاهی را متناسب با ترجیحات و میزان بودجه‌تان رزرو کنید.

معرفی لیست خدمات رویال سی‌آی‌پی

شرکت Royal Cip، مجموعه‌ای فعال در زمینه امور مهاجرتی محسوب می‌شود که در زمینه ارائه خدمات اختصاصی و تشریفاتی سوابق کاری درخشانی دارد. مسافرین با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی از انواع خدمات رویال سی‌آی‌پی را رزرو کنند. اگر قصد پرواز با هواپیماهای ایرانی را دارید، رزرو خدمات Royal Cip را در برنامه‌تان قرار دهید.

تشریفات فرودگاهی سی‌آی‌پی

خدمات تشریفات فرودگاهی CIP

یکی از خدماتی که توسط شرکت خدماتی رویال سی‌آی‌پی به مسافرین ارائه می‌شود، تشریفات فرودگاهی است. سرویس cip در فرودگاه‌های بین‌المللی و داخلی به مسافرین پروازهای داخلی و خارجی برای امنیت، آسایش و رفاه بیشتر آنها ارائه می‌شود. خدمات cip برای تمام افراد جامعه از تجار و تیم‌های هنری و مقامات دولتی گرفته تا همه کسانی که سفری آرامش‌بخش می‌خواهد، مناسب است. شما می‌توانید در هر کدام از فرودگاه‌های ایران از قبیل فرودگاه کیش، امام خمینی، مهرآباد و… از سالن تشریفاتی و cip استفاده کنید. اگر به دنبال راهکاری برای ر‌هایی از صف‌های شلوغ انتظار در فرودگاه هستید، دریافت خدمات cip را در اولویت قرار دهید.

مسافران فرودگاه‌های ایران با رزرو خدمات cip قادر به استفاده از سالن‌ها و فضاهای اختصاصی از قبیل اتاق سیگار، اتاق بازی و سالن کنفرانس خواهند بود. به علاوه، انجام اموری از قبیل دریافت کارت پرواز، حمل بار‌ها توسط پرسنل، ترانسفر درون‌فرودگاهی و… از خدمات cip محسوب می‌شوند. در واقع، مسافرانی که چمدان‌های سنگینی دارند و قادر به حمل آن‌ها نیستند، می‌توانند این پروسه را با دریافت سرویس cip به پرسنل فرودگاه‌ها محول کنند.

آیا شما هم تمایل دارید که سفری لاکچری و خاص را به خارج از کشور تجربه کنید؟ در این صورت، دریافت خدمات تشریفاتی می‌تواند راهکاری برای تجربه سفری لاکچری به کشورهای خارجی و حتی شهرهای داخل ایران باشد. اما تمام امکانات فرودگاهی ویژه به مسافرین همه فرودگاه‌ها ارائه نمی‌شوند. شاید این سؤال شما نیز باشد که رویال سی‌آی‌پی، تشریفات فرودگاهی را برای کدامیک از فرودگاه‌های ایران ارائه می‌دهد؟

خدمات ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی

در صورتی که بازه زمانی زیادی به پرواز نمانده باشد، دچار دلهره و نگرانی می‌شوید. به همین خاطر، بهتر است که از خدمات ترانسفر برای رسیدن سریع به فرودگاه یا بالعکس استفاده کنید. ترانسفر، خدمت ویژه‌ای است که به مسافرین داخلی و خارجی فرودگاه‌های مختلف توسط شرکت رویال سی‌آی‌پی ارائه می‌شود. شما می‌توانید هر یک از خودرو‌های مختلف از سدان گرفته تا مینی‌ون‌ها را از طریق مجموعه royal cip رزرو کنید. با ترانسفر فرودگاهی، راننده خودرو از جلوی درب فرودگاه تا وسیله نقلیه شما را همراهی خواهد کرد.

از طریق سایت رویال سی‌آی‌پی می‌توانید خودرو دلخواه، تعداد نفرات، مبدا و مقصد را انتخاب کرده و هزینه‌های لازم را پرداخت کنید. در واقع، در زمینه انتخاب خودرو برای ترانسفر فرودگاهی، گزینه‌های زیادی خواهید داشت. اما اینکه کدامیک از خودرو‌های ترانسفر رویال سی‌آی‌پی را انتخاب کنید به تعداد نفرات، ترجیحات و بودجه خودتان بستگی دارد.

خدمات لانژ و فست ترک فرودگاه

خدمات فست ترک فرودگاه امام

یکی از خدمات رویال سی‌آی‌پی، خدمات لانژ و فست ترک فرودگاهی است. منتظر ماندن در صف‌های طولانی انتظار و اقامت طولانی‌مدت در فرودگاه می‌تواند برای افراد خسته‌کننده به نظر برسد. در واقع، ازدحام فرودگاه می‌تواند برای مسافرین بسیار ناراحت‌کننده باشد. مسافرین این دغدغه را دارند که به موقع به فرودگاه برسند و امور مربوط به پرواز را انجام دهند. با رزرو این خدمات ویژه، مسافران تا سالن استراحت فرودگاه و جلوی درب هواپیما توسط پرسنل همراهی می‌شوند. از اقدامات دیگری که با رزرو این خدمات به افراد ارائه می‌شود، می‌توان به کمک در جمع‌آوری چمدان‌ها، عبور سریع از گیت امنیتی و بازرسی اشاره کرد. در حال حاضر، خدماتی از قبیل لانژ و فست ترک در فرودگاه امام با توجه به نیاز مسافران به آن‌ها ارائه می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از امکانات مربوط به پذیرایی باید خدمات لانژ را در کنار فست ترک رزرو کنید. در غیر این صورت، قادر به دریافت این نوع خدمت ویژه نخواهید بود. لازم به ذکر است که در صورت کنسلی و لغو لانج و فست ترک مشمول پرداخت جریمه می‌شوید؛ برای اطلاع از میزان جریمه‌ها می‌توانید با رویال cip در ارتباط باشید.

البته شما صرفاً به عنوان مسافر پرواز‌های خروجی می‌توانید از خدماتی مانند فست ترک استفاده کنید. خدمات لانژ نیز برای پرواز‌های خارج از کشور به مسافرین ارائه می‌شوند. خدمات لانژ و فست ترک فرودگاه امام که توسط رویال سی‌آی‌پی به مسافران ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر است:

  • خدمات گذر از گیت‌ها در سالن عمومی
  • اتاق بازی کودکان
  • اتاق خواب
  • نمازخانه
  • کافی‌شاپ
  • خدمات پذیرایی
  • اتاق سیگار

آشنایی با شرکت رویال سی‌آی‌پی

به عنوان معتبرترین شرکت فعال در زمینه خدمات فرودگاهی، رویال cip بهترین گزینه محسوب می‌شود. از امکانات فرودگاهی شرکت رویال سی‌آی‌پی می‌توان به فست ترک، لانژ، ترانسفر و خدمات تشریفاتی اشاره کرد. شرکت رویال سی‌آی‌پی آماده همکاری با بیشتر شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف است. تمام اقدامات مختلف از حمل چمدان‌ها گرفته تا انتقال مسافر به هواپیما از طریق مجموعه رویال cip انجام می‌شود. این مجموعه در تلاش است که مسافران، سفری ایمن‌تر، راحت‌تر و آسوده‌خاطرتر را تجربه کنند. جهت دریافت خدمات این مجموعه کافیست با شماره ۹۰۰۰۹۰۹۵ یا ۰۹۱۰۱۶۸۹۰۹۵ تماس بگیرید.

رزرو خدمات رویال سی‌آی‌پی با Royal Cip

Royal cip از شرکت‌های برتر ایران است که سوابق کاری متعددی در زمینه ارائه خدمات فرودگاهی دارد. شما می‌توانید هر یک از خدمات فرودگاهی را از لانژ و فست ترک گرفته تا سرویس ترانسفر از طریق royal cip رزرو کنید. برای رزرو هر یک از خدمات این مجموعه کافیست به سایتhttps://www.royalcip.com/about-us مراجعه کرده یا با شماره ۹۰۰۰۹۰۹۵ ارتباط برقرار کنید. بعد از تماس با کارشناسان مجموعه رویال سی‌آی‌پی می‌توانید از جزئیات لازم درباره نحوه رزرو و هزینه‌های انواع خدمات فرودگاهی مطلع شوید. براساس گزارش‌های مجله خبری پرواز، این شرکت توانسته است که در ردیف بهترین شرکت‌ها برای رزرو خدمات فرودگاهی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید