آشنایی با سایت‌های رزرو تور مشهد

آشنایی با سایت‌های رزرو تور مشهد

 

برای رزرو تور مشهد با بهترین و مناسب‌ترین قیمت، از چه سایتی استفاده کنیم؟ تور هوایی و زمینی مشهد، چه تفاوتی دارند؟ با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از سفرآس۲۴، مشهد، قطب زیارتی-سیاحتی کشور به شمار می‌رود. به جز زیارت، خیلی از گردشگران برای بازدید از مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های طبیعی، به مشهد سفر می‌کنند. طبق آمار شهرداری مشهد، سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر مسافر و زائر ایرانی و غیرایرانی، از این شهر دیدن می‌کنند. خیلی از مسافران در ایام مختلف سال، به دنبال تورهای مشهد ارزان‌ قیمت و مناسب هستند. تورهای مختلفی برای سفر زیارتی-سیاحتی (هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی) برای مشهد ارائه می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.
ویژگی‌های تور مشهد

تور مشهد  ( در سایت سفرآس۲۴ ) در تمام ایام سال برقرار است. به عبارت دیگر، تور مشهد که تلفیقی از زیارت، تفریح و خرید است، در هر ۴ فصل سال دایر بوده و صرفا در نیمه دوم سال، از حجم آن کاسته می‌شود. از این رو خیلی از مدیران و مسئولان تورها، بعد از زیارت، برنامه سفر را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که بازدید از جاذبه‌های طبیعی و مناطق گردشگری شهر مشهد و اطراف آن (طرقبه و شاندیز) نیز در این سفر باشند.

از آنجا که شهر مشهد یکی از پرترددترین شهرهای ایران است، در طول سال تورهای مشهد فعال هستند. به همین دلیل بهتر است که برای رزرو تور مشهد از مدتی قبل (حداقل یک هفته زودتر) برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید. چرا که ممکن است در زمان‌های خاصی از سال (مثلا ایام تابستان و مناسبت‌های مذهبی مانند آخر ماه صفر) به واسطه تقاضای زیاد، نتوانید تور مشهد را در زمان مناسب رزرو کنید.

مسافرینی که به مشهد می‌روند، به جز حرم، می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا مانند مناطق تفریحی و سیاحتی طرقبه و شاندیز، باغ گیاه‌شناسی، بازار رضا، آرامگاه فردوسی، پارک وکیل‌آباد، مجموعه پارک‌های آبی و … دیدن کنند.
تفاوت تور هوایی و زمینی مشهد

تعداد روزها، مدت سفر و فصلی که تور مشهد انجام می‌شود، بر قیمت آن تاثیرگذار است. به جز این موارد، یکی دیگر از موضوعات مهمی که در تور مشهد وجود دارد، زمینی و یا هوایی بودن آن و خدمات دیگر (مانند هتل) است.

مسافرانی که به دنبال راحتی بیشتر هستند و زمان برای آنها مهم است، از تور هوایی استفاده می کنند. اما کسانی که به اقتصادی بودن سفر توجه بیشتری دارند، با قطار یا اتوبوس تور مشهد را تجربه می‌کنند. به طور مثال، فاصله تهران تا مشهد، حدود هزار کیلومتر است و با هواپیما تقریبا یک ساعت، با قطار، حدود ۷ الی ۱۲ ساعت و با اتوبوس، ۱۲ تا ۱۴ ساعت طول می‌کشد. از این رو هر مسافر با توجه به بودجه و زمان‌بندی خود، یک مسیر سفر به مشهد (زمینی یا هوایی) را انتخاب می‌کند.

پس از برون رفت از بحران کرونا روزنه‌های امید برای شروع مجدد فعالیت ایجاد و پس از نوروز ۱۴۰۱ همکاران ما با تکمیل نیروهای انسانی و محیا کردن زیرساخت‌های لازمه فعالیت خود را آغاز کردند، لازم به عرض است همکاران پرتلاش ما همواره بیشترین سهم را کمک به شناسایی ایران عزیز و جذب گردشگر داشته و در رسالت‌های خود نیز به بهترین شکل ممکن با سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی عمل کرده است، با عنایت به شرایط به وجود آمده و ادامه روند بحران برای همکاران که چهار سال پیاپی هزینه‌های جاری دفاتر خود را به زحمت مهیا کرده‌اند و در این بین هزینه‌های تحمیل شده کنسلی بلیط، هتل و … را نیز مجبور به پرداخت شده‌اند، مستدعی است حضرتعالی با طرح این مهم در هیأت محترم دولت و تشریح بحران به وجود آمده در راستای سیاست‌های دولت در خصوص کاهش نرخ رشد بیکاری و حفظ و احیای بنگاه‌های اقتصادی نسب به اختصاص تسهیلات ویژه اعم از معافیت‌های مالیاتی، بیمه، عوارض، وام‌های کم‌بهره و … اقدام نمایید.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید