راهنمای کامل خرید دوربین مدار بسته

در حالی که دوربین‌های مداربسته هنوز هم جایگاه خود را دارند، بازار رو به رشدی برای آن‌ها وجود دارد، زیرا مردم در نظارت بر خانه‌های خود و ایمن نگه‌داشتن آن جدی‌تر شده‌اند. خرید دوربین مدار بسته ممکن است کمی سخت به نظر برسد زیرا موارد زیادی از جمله قیمت دوربین مدار بسته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در این راهنمای خرید، ما تمام نکات مهمی را که باید قبل از خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن در نظر داشته باشید، به شما خواهیم گفت.

در حالی که دوربین‌های مداربسته هنوز هم جایگاه خود را دارند، بازار رو به رشدی برای آن‌ها وجود دارد، زیرا مردم در نظارت بر خانه‌های خود و ایمن نگه‌داشتن آن جدی‌تر شده‌اند. خرید دوربین مدار بسته ممکن است کمی سخت به نظر برسد زیرا موارد زیادی از جمله قیمت دوربین مدار بسته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در این راهنمای خرید، ما تمام نکات مهمی را که باید قبل از خرید بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن در نظر داشته باشید، به شما خواهیم گفت.امروزه امنیت از مهم‌ترین و داغ‌ترین مقوله‌های دنیای تکنولوژی است. مشتریان سیستم‌های امنیتی می‌خواهند از شرایط خانه و محل کار خود در هر لحظه و به بهترین شکل خبردار شوند.
قیمت دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته چند سال پیش کاملاً گران بودند، با این حال، با ظهور تکنولوژی، آنها مقرون به صرفه شدند. دوربین‌های مدار بسته تلویزیونی (CCTV) برای نظارت و اهداف ایمنی استفاده می‌شوند، زیرا در هنگام نصب همه چیز را ضبط می‌کنند که می‌توانید در هر زمان مشاهده کنید. به خصوص اگر می خواهید از اموال و دارایی های خود مانند خانه، دفتر، گاراژ و غیره محافظت کنید، در غیر این صورت سارقان و متجاوزان ممکن است باعث آسیب مالی و جانی افراد شوند.

نکات خرید خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن

  • همیشه کیفیت تصویر را بررسی کنید.

مانند بسیاری از دوربین ها، هرچه وضوح بالاتر باشد، کیفیت فیلمبرداری بهتر است. دوربین های مداربسته معروف می توانند فیلم هایی با وضوح ۷۲۰p و ۱۰۸۰p ضبط کنند. به خاطر داشته باشید که دوربین های با وضوح بالاتر نیز فضای ذخیره سازی زیادی مصرف می کنند. اگر رزولوشن ۷۲۰ در ۱۰۸۰p دارید، در عرض ۲۴ ساعت، می تواند بیش از ۳۰ گیگابایت فضا مصرف کند.

  • سنسور حرکت و صدا را بررسی کنید.

دوربین هایی که حسگرهای حرکتی ارائه می دهند، قیمت بسیار بیشتری نسبت به دوربین هایی دارند که همراه آنها نیستند. این حسگرها می توانند هر گونه صدا یا حرکت ناخواسته را تشخیص دهند و از طریق اپلیکیشن به کاربر هشدار دهند. این قابلیتی است که در دوربین های مداربسته رده بالا وجود دارد، بنابراین باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید.

  • راه اندازی و نصب چقدر آسان است.

اگر دوربین مدار بسته هایک ویژن بی سیم تهیه می کنید، نصب و راه اندازی آن نسبتاً آسان است. شما باید موقعیت و نصب دوربین مدار بسته را بررسی کنید. برخی از دوربین ها دارای پایه مغناطیسی یا حتی پدهای چسبنده هستند، اما میخ زدن دوربین روی دیوار همیشه گزینه بهتری است. ممکن است برای انجام نصب نیاز به کمک حرفه ای داشته باشید.

اکثر دوربین‌های مداربسته دارای پشتیبانی اپلیکیشن هستند که به شما کمک می‌کند فیلم‌های موجود در گوشی خود را پیگیری کنید.

  • بررسی کنید که آیا دوربین ضد آب است یا خیر.

این احتمال وجود دارد که دوربین خارج از خانه شما نصب شود. در این صورت، بررسی کنید که آیا دوربین ضدآب است یا نه، زیرا برخی از دوربین ها در صورت غوطه ور شدن در آب، از کار می افتند. دوربین هایک ویژن

  • تعداد LED های مادون قرمز در دوربین را بررسی کنید.

آیا آن لامپ های کوچکی را که در کنار لنز دوربین قرار دارند دیده اید؟ اینها LED های مادون قرمز هستند که برای دید در شب استفاده می شوند. تعداد LED ها را بررسی کنید زیرا هر چه تعداد LED ها بیشتر باشد، کیفیت ضبط در شب بهتر است.

  • لوازم جانبی همراه دوربین را بررسی کنید.

همیشه بررسی کنید که چه لوازم جانبی دریافت خواهید کرد. دوربین‌های مداربسته ارزان‌تر، آداپتور برق ندارند. همچنین ببینید که آیا پایه نصب، پیچ برق و کابل داخل جعبه دارد یا خیر.

  • ببینید آیا دوربین مداربسته سیمی یا بی سیم می خواهید.

دوربین‌های سیمی معمولاً ارزان‌تر هستند و همچنین قابل اعتمادتر هستند زیرا اتصال بهتری دارند. با این حال، دوربین های بی سیم، از طرف دیگر، تحرک بیشتری را ارائه می دهند و به راحتی نصب می شوند. دوربین‌های بی‌سیم معمولاً گران‌تر از دوربین‌های سیمی هستند. همچنین، به یاد داشته باشید که برای یک دوربین بی سیم به اتصال اینترنت قابل اعتماد نیاز دارید.

  • گارانتی دوربین مداربسته را بررسی کنید.

حداقل یک سال گارانتی باید برای دوربین مداربسته با کیفیت مناسب ارائه شود. برخی از گران قیمت ها تا سه سال یا بیشتر ارائه می دهند.

حداقل یک سال گارانتی باید برای دوربین مداربسته با کیفیت مناسب ارائه شود. برخی از گران قیمت ها تا سه سال یا بیشتر ارائه می دهند.

جمع بندی

سیستم های دوربین مدار بسته شبکه امکان نظارت از راه دور را فراهم می کنند و نیازی به کابل کشی شبکه ندارند. یکی از بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار، نصب دوربین مداربسته هایک ویژن است که در این مطلب راهنمای خرید آن را ارائه کردیم.

مجموعه مهر تجارت یکی از فعالین حوزه دوربین مداربسته، سیستم های حفاظت تصویری، سیستم های آلارم، حفاظت فیزیکی، شبکه های کامپیوتری و سیستم های یکپارچه حفاظتی می باشد. از جمله خدمات مهر تجارت می توان به مشاوره و طراحی سیستم، طراحی مناقصات، تامین کالا و خدمات، پیاده سازی و نصب تجهیزات، گارانتی کالا و قطعات، تعمیر و پشتیبانی سیستم، آموزش و بهینه سازی سیستم های موجود اشاره کرد.جهت آغاز فرایند طراحی و تامین سیستم حفاظتی خود می توانید با کارشناسان مرکز خدمات مهر تجارت تماس برقرار کنید. خدمات مشاوره ای رایگان این مجموعه شامل نیازسنجی، بازدید، ارزیابی و ارائه پیش راهکار می باشد. در طراحی یک پروژه کوچک ممکن است مشاوره تنها مختص به مصاحبه و بازدید از محل شود، اما در یک پروژه بزرگ بایستی مصاحبه های متعدد، تکمیل پرسشنامه های فنی، بازدید دقیق توسط تیم های طراحی، فنی و اجرایی در نظر گرفته شود. در مرحله بعد بایستی ارزیابی های اقتصادی و یا حتی ارزیابی های اجتماعی صورت پذیرد. مهر تجارت علاوه بر آموزش پرسنل در جهت بهره برداری از سیستم های حفاظتی دارای آکادمی آموزش همکاران جهت آموزش موارد مختلف دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی می باشد. مهرتجارت در جهت تامین خدمات مورد نیاز مشتریان، خدمات آموزش خود را در جهت آشنایی سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ با سیستم های مداربسته به صورت رایگان به آنها ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید