از کدام تکنیک های سئو باید اجتناب کنم؟

رتبه بندی در صفحه ۱ برای گوگل چیزی است که هر صاحب وب سایت به دنبال آن است. با این حال، الگوریتم همیشه در حال تکامل گوگل می‌تواند مسیریابی در دنیای سئو را برای آن‌ها دشوار کند. به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، ما با بسیاری از تکنیک‌های قدیمی سئو مواجه می‌شویم که امروزه نیز معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حالی که «سئو کلاه سفید» اصطلاحی است که برای شیوه‌های سئو «خوب» استفاده می‌شود که هدف آن کاربران واقعی است، «کلاه سیاه» یا «سئو کلاه خاکستری» روش‌هایی هستند که برای موتورهای جستجو هدف قرار می‌گیرند تا سعی کنند الگوریتم را فریب دهند تا رتبه بالاتری کسب کنند. این تکنیک ها یا بی اثر هستند، یا با خطر همراه هستند یا هر دو!

در اینجا ۴ تکنیک قدیمی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

پر کردن کلمه کلیدی

پر کردن کلمات کلیدی توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که مهم است که صفحات و محتوای شما در وب سایت شما متراکم از کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد، سوء استفاده از کلمات کلیدی به استفاده از کلمات کلیدی شما در هر جمله دیگر اشاره دارد.

خواندن این نوع محتوا برای کاربر لذت بخش نیست و می تواند منجر به مسدود شدن صفحات شما در سایه گوگل شود. برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند، ممنوعیت سایه به زمانی اشاره دارد که موتور جستجو دید یک وب سایت را محدود می کند. اگر گوگل تشخیص دهد که یک وب سایت با استفاده از تکنیک های بیش از حد “سئو کلاه سیاه” سیستم را تقلب می کند، این کار را انجام می دهد.

پر کردن کلمات کلیدی تحت تکنیک “کلاه سیاه” قرار می گیرد و بنابراین باید از آن اجتناب شود.

تطبیق دقیق کلمه کلیدی

این تکنیکی نیست که موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را به خاطر آن جریمه کنند، اما تکنیکی است که با این وجود ناکارآمد است!

در گذشته، الگوریتم گوگل نتایج را با یک عبارت جستجو بر اساس تطابق دقیق کلمات کلیدی مطابقت می داد . با این حال، نتایج جستجوی Google اکنون مرتبط‌ترین محتوا را برای درخواست شما نشان می‌دهد، حتی اگر مطابقت دقیق کلمات کلیدی را که شما تایپ کرده‌اید نداشته باشد. این به این دلیل است که با گذشت زمان، الگوریتم عبارات کلیدواژه جایگزین را برای هر تطابق دقیق یاد گرفته است.

کلمات کلیدی بدون شک رایج ترین جنبه شناخته شده سئو هستند…. از آنجایی که بازاریابان برای اولین بار شروع به بهینه سازی محتوای آنلاین کردند، کلمات کلیدی ضروری بودند. با این حال، زمان تغییر کرده است و مهمتر از آن،الگوریتم های گوگل تغییر کرده است.

مثلاً بگویید به یک کسب و کار خرید بک لینک نیاز دارید. به جای اینکه کلمات “خرید بک لینک” را تا آنجا که ممکن است به زور وارد محتوای خود کنید، یک قدم به عقب بردارید و به جای کلمات منحصر به فرد، با موضوع کار کنید.” – خرید بک لینک با تکنیک های روز و منطبق با الگوریتم های گوگل

محتوای چرخشی

همانطور که هر متخصص سئو می داند، به روز رسانی منظم وب سایت خود با محتوای جدید، رتبه شما را افزایش می دهد. این همان چیزی است که وبلاگ نویسی را در چند سال گذشته بسیار قدرتمند کرده است.

اما ارائه محتوای اصلی و خاص برای نوشتن می تواند سخت باشد، که «چرخش محتوا» را به یک راه حل سریع تبدیل می کند. این اصطلاح به محتوایی اطلاق می‌شود که از منابع دیگر بازنویسی شده باشد، به گونه‌ای که منبع کاملاً سرقت ادبی نباشد، اما اصل نیز نباشد. نقطه ضعف استفاده از «محتوای چرخشی» برای استراتژی سئوی شما این است که چون اینترنت از محتوای مشابه اشباع شده است ، رتبه چندان خوبی نخواهد داشت.

خواندن «محتوای چرخانده» نیز دشوارتر است زیرا نویسنده را مجبور می‌کند کلماتی را که به بهترین وجه با جمله مطابقت ندارند تغییر دهد. این باعث دور شدن کاربران و کاهش شانس شما برای بک لینک و اعتبار می شود.

خرید بک لینک

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ما اکیداً توصیه می کنیم که از خرید بک لینک خودداری کنید.

بک لینک برای سئو ضروری است. هر چه تعداد بک لینک های باکیفیت یک وب سایت بیشتر باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. این به این دلیل است که اگر تعداد زیادی از کاربران به وب سایت شما پیوند داده شوند، به موتور جستجوی Google نشان می دهد که شما یک منبع معتبر هستید.

بک لینک ها به طور طبیعی به زمان و تلاش نیاز دارند و تنها از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا قابل دستیابی هستند. این امر خرید بک لینک ها را به یک میانبر سریع و آسان تبدیل می کند، با این حال پرداخت هزینه برای آنها کاملاً برخلاف سیاست گوگل است و می تواند عواقب نامطلوبی داشته باشد.

گوگل می‌تواند برای وب‌سایت‌هایی که بک لینک خریداری می‌کنند جریمه‌هایی صادر کند که می‌تواند دوباره منجر به مسدود شدن سایت شود. همانطور که موتورهای جستجو پیشرفت کرده اند، دور شدن از این رویکرد دشوارتر از گذشته است. این به این دلیل است که اکثر بک لینک ها از نوع بی کیفیت هستند و ارزان فروخته می شوند – لینک دادن به وب سایت هایی با کیفیت پایین که هیچ ارتباطی با وب سایت شما ندارند. این به راحتی باعث ایجاد شک می شود.

با این حال، اندازه‌گیری لینک‌های «سفید» با کیفیت از سایت‌های باکیفیت هنوز به عنوان یک امتیاز رتبه‌بندی ارزشمند توسط گوگل استفاده می‌شود. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بنابراین، موثرترین تکنیک ها در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

موثرترین راه برای افزایش رتبه ارگانیک خود در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن این است که به جای جستجوی تکنیک های برد سریع، روی داشتن یک استراتژی سئو بلند مدت تمرکز کنید. یکی از بهترین روش های لینک سازی که خرید رپورتاژ قوی می باشد  میتوانید در نظر داشته باشید و سئوی قوی شامل معتبر بودن، تولید محتوای با کیفیت بالا، انجام تحقیقات عمیق کلمات کلیدی برای درک نحوه جستجوی مخاطبان شما و توجه به عملکرد فنی وب سایت شما است.

درک نحوه عملکرد الگوریتم و کار با آن، به جای تلاش برای شکست دادن آن، بهترین رویکرد است.

برای مطالعه بیشتر در مورد چگونگی افزایش رتبه سایت و پیشرفت سئو سایتتان، اینجا را کلیک کنید.

در kharidbacklink.ir ، ما همیشه با آخرین تغییرات سئو به‌روز می‌شویم و تنها تکنیک‌های اخلاقی «کلاه سفید» را برای بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت شما به طور کلی انجام می‌دهیم.

آیا برای دیده شدن و شنیدن وب سایت خود به کمک نیاز دارید؟ با تیم کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۴۴۱۱۸۵۳۳ صحبت کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید