آشنایی با ۳ هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت، بهترین انتخاب، برای کسب‌وکارهایی است که تمایل دارند برند کاری خود را با هزینه‌ای پایین، به دیگران عرضه کنند. هدیه گرفتن هرچند کوچک، برای هر فردی، خوشایند است؛ ازاین‌رو، کارفرمایان می‌توانند با استفاده از هدیه دادن، نظر مشتریان بیشتری را به کسب‌وکار خود جلب کنند. تنوع هدایای تبلیغاتی، بسیار زیاد است با این حال، با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده است، مدل هدیه تبلیغاتی موردنظر، انتخاب می‌شود. از جمله هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت، می‌توان به خودکار، جاکارتی تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی و غیره اشاره کرد. در ادامه، همراه ما باشید تا با ۳ هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت، آشنا شوید.

معرفی خودکار تبلیغاتی، به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

خودکار تبلیغاتی، به‌عنوان نمونه‌ای از هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت، به شمار می‌آید. این محصول، در متریال و رنگ‌بندی بسیار متنوعی تولید می‌شود. خودکار پلاستیکی، خودکار فلزی و خودکار مدیریتی از جمله پرکاربردترین نمونه‌های خودکار تبلیغاتی هستند. کارفرمایان می‌توانند خودکار تبلیغاتی را به شکل کاربردی‌تری همچون خودکار مجهز به فلش، خودکار مجهز به چراغ‌قوه و دیگر شکل‌های موجود، سفارش دهند. اگر بخواهیم، از بین خودکارهای معرفی شده، ارزان‌ترین آن را معرفی کنیم، خودکار پلاستیکی، پایین‌ترین قیمت را دارد. چاپ برند موردنظر روی خودکار پلاستیکی، به‌وسیله تامپو انجام می‌شود. خودکار فلزی در مقایسه با خودکار پلاستیکی، از کیفیت بهتری برخوردار است و قیمت بالاتری هم دارد. چاپ برند در این خودکار، توسط لیزر انجام می‌شود که بسیار بادوام است و پاک هم نمی‌شود.

خودکار تبلیغاتی مدیریتی نیز، شکلی از خودکار فلزی است که باکیفیت بالاتری، ساخته می‌شود. این خودکار، برای هدیه دادن به افراد سرشناس و مهم، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

معرفی خودکار تبلیغاتی

معرفی جاکارتی تبلیغاتی، به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

امروزه، اکثر امورات روزانه افراد، به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، لذا هر شخص، همیشه چندین کارت به همراه خود دارد. انتخاب جاکارتی تبلیغاتی به‌عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت از سوی کارفرمایان، ایده‌ای خلاقانه، به نظر می‌رسد. تبلیغ برند روی جاکارتی، با توجه به کاربردی بودن آن، سبب می‌شود بیشتر اوقات در معرض دید افراد باشد. این محصول، به شکل‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جاکارتی فلزی، جاکارتی چرم، جاکارتی پلاستیکی و غیره اشاره کرد. نوع چرم و فلزی آن، نسبت به دیگر مدل‌های جاکارتی، از کیفیت بالاتری برخوردار است.

معرفی جاکارتی تبلیغاتی

 

معرفی جا کلیدی تبلیغاتی، به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

جاکلیدی تبلیغاتی، دیگر هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت است که بسیار پرکاربرد است؛ ازاین‌رو، موردتوجه بسیاری از کارفرمایان، قرار گرفته است. جا کلیدی تبلیغاتی، در انواع مختلف چرمی، فلزی، چوبی، پلاستیکی و غیره وجود دارد. کارفرمایان، می‌توانند به‌منظور سفارش جا کلیدی تبلیغاتی، طرحی را به همراه این محصول، ارائه دهند. از جمله طرح‌های پرفروش در این زمینه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفارش تولید جا کلیدی، به همراه یک ابزار همراه مانند درب بازکن نوشابه و یا چراغ‌قوه
  • سفارش تولید جا کلیدی به شکل طرح محصول موردنظر
  • سفارش تولید جا کلیدی به شکل مکعب روبیک. این مدل جا کلیدی، هزینه بالاتری نسبت به دیگر انواع جا کلیدی دارد.

معرفی جا کلیدی تبلیغاتی

مزایای استفاده از جاکلیدی به عنوان هدیه تبلیغاتی

  • پایین بودن هزینه تولید جا کلیدی
  • وجود فضای کافی روی جا کلیدی، به‌منظور تبلیغ برند
  • تنوع در رنگ و شکل ظاهری
  • طول عمر بالا
  • کارایی بالا

انتخاب هدیه تبلیغاتی از سوی کارفرمایان، از جنبه‌های مختلفی موردتوجه قرار می‌گیرد. اختصاص دادن میزان بودجه لازم برای تبلیغات، نقش مهمی در انتخاب هدیه تبلیغاتی دارد. هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت، مختص کسب‌وکارهایی است که تمایل دارند برند خود را با هزینه‌ای پایین، به دیگران، عرضه کنند. تنوع هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت بسیار بالا است و ما در این مقاله، به بررسی سه مورد از این هدایا پرداختیم. کارفرمایان، این نکته را مدنظر قرار دهند که هدیه دادن به‌منظور تبلیغ کسب‌وکار، باید از بین محصولات باکیفیت، انجام شود تا موجب ایجاد اعتماد در مشتری گردد.

برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، به سایت شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش مراجعه فرمایید یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید