یک سفر باکیفیت به پاریس و دیگر شهرهای فرانسه با سیمرغ تراول

پاریس، نام شهریست که بارها آن را از زبان افراد محبوب و در کتاب‌های مختلفی که مطالعه کررده‌ام، شنیده‌ام. از زمانی که اولین بار رمان بیگانه آلبرکامو را مطالعه کردم، فردی که عاشق پاریس بود؛ تا هر کتاب ادبیات دیگری؛ اکثر نویسندگانی که آثارشان را دنبال می‌کنیم، عاشق پاریس هستند و بسیاری از رمان‌نویس‌ها و نمایشنامه‌نویسان محبوب دنیا اهل اقامت فرانسه هستند. پاریس، اصلی‌ترین جاذبه گردشگری فرانسه و همچنین پایتخت مد جهان است. بسیاری از افراد تاثیرگذار در دنیا همچون برنارد آرنالت که روزهای اخیر جایگاه ثروتمندترین تاجر دنیا را به دست آورده، در این شهر زاده شده‌اند.

تاریخچه شهر پاریس

تاریخچه پاریس را دو انقلاب مهم و تاثیرگذار تعریف می‌کند: ۱) انقلاب صنعتی فرانسه ۲) امپراطوری دوم فرانسه

با شروع امپراطوری دوم فرانسه و همچنین برگزیده شدن ناپلئون بناپارت به عنوان امپراطور فرانسه، موجی از پیشرفت و توسعه در فرانسه شکل گرفت که همچنین راه را برای انقلاب صنعتی و تبدیل شدن فرانسه به یک کشور قدرتمند صنعتی را باز نمود. در زمان ناپلئون، پاریس بیشترین رشد و توسعه را شاهد بود و ناپلئون تغییرات بسیار زیادی در این شهر ایجاد کرد. پاریس در طول قرن ۱۹ در دفعات متعدد میزبان کشورهای صنعتی دیگر در دنیا بود تا دستاوردهای خود را در نمایشگاه جهانی پاریس به نمایش بگذارند. به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه، بزرگ‌ترین سازه فلزی دنیا توسط معمار و کارآفرین معروف، گوستاو ایفل ساخته شد که باعث شد فرانسه تبدیل به پایتخت و مهد معماری نوین شود.

در جنگ جهانی اول پاریس خسارت بسیار زیادی دید و باعث شد که تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر تعطیل شود. پس از اینکه فرانسه با کمک انگلستان بر آلمان پیروز شد، تمامی فعالیت‌ها از سر گرفته شدند و همچنین زمینه رشد و شکوفایی پاریس فراهم گردید.پاریس همچنین پس از جنگ جهانی اول بزرگ‌ترین دوران رشد و شکوفایی خود را تجربه کرد.

پاریس از دیدگاه جغرافیایی (موقعیت و جمعیت)

پایتخت کشور فرانسه، بخشی از اهمیت و محبوبیت خود را از موقعیت اجتماعی و جغرافیایی که در آن قرار دارد دریافت کرده است. پاریس که در شمال فرانسه قرار دارد، به دلیل اینکه رود زیبای سن از میان آن می‌گذرد از شرایط خوبی برخوردار است. پاریس که قدمتی دو هزار ساله دارد، با ۱۲ ملیون نفر جمعیت یکی از بزرگ‌ترین کلان‌شهرهای اروپا محسوب می‌شود. پاریس علاوه بر اینکه پایتخت فرهنگی و بازرگانی دنیا می‌باشد، نمادی از انقلاب صنعتی و قدرت صنعتی فرانسه و غرب را به نمایش می‌گذارد. شرکت‌های چند ملیتی بزرگی در این شهر نمایندگی دارند و همچنین سازمان‌های مردم نهاد بسیاری همچون یونسکو مقر خود را در این شهر قرار داده است.

پاریس همچنین به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مقاصد توریستی جهان شده است و در هر سال حدود ۳۰ ملیون توریست از این کشور بازدید می‌کنند.

آب و هوای شهر پاریس

پس از جاذبه‌های تاریخی پاریس، بیشتر از هرچیز طبیعت و آب و هوای دلنشین پاریس مورد علاقه تمامی افراد از سراسر دنیا قرار می‌گیرد. هنگامی که درحال تماشای برج ایفل، موزه‌ها و کاخ‌های باشکوه با معماری زیبای نئوکلاسیک هستید، متوجه صدای گذر رود زیبا و آرام سن خواهید شد که از میان پاریس می‌گذرد و هوای آن جا را بسیار برایتان دلنشین می‌کند. هیچ کسی نمی‌تواند عاشق پیاده‌روی در مسیر سنگفرش‌های رودخانه سین و پل‌هایی که دارد نشود. شهروندان خوش اخلاق پاریس که از همین مسیر برای تفریح به سینماها و یا دیگر مکان‌ها می‌روند، شیفته داشتن مکالمه با شما هستند تا شما را در تمامی موارد راهنمایی کنند.

سفر به پاریس

آژانس مسافرتی سیمرغ تراول آماده ارائه ویژه‌ترین خدمات ممکن برای داشتن یک سفر باکیفیت به پاریس و دیگر شهرهای فرانسه می‌باشد. تنوع قیمتی بالا و همچنین تجارب ارزشمند کارشناسان و تورلیدرهای دو زبانه‌ای که همراه شما در سفر هستند، به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر داشتن یک سفر دلنشین و لذتبخش، بیشترین صرفه جویی مالی را داشته باشید.

از دیگر موارد مشکلی که همیشه مانعی بر سر راه کسانی که قصد رفتن به فرانسه را دارند می‌باشد می‌توان از اخذ ویزای شینگن نام برد که برای اتباع دیگر کشورها خصوصا کشورهایی مانند ایران با شرایط سختگیرانه‌تری ارسال می‌گردد. کارشناسان مجرب ما در آژانس مسافرتی سیمرغ تراول آماده هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن برای دریافت ویزای شینگن شما اقدام کنند تا بتوانید بدون هیچ مشکل و اختلالی در زمان به تور خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید