نوروز امسال با تور نوروز نامی گشت

بخش گردشگری اروپا به آرامی اما مطمئن با نشانه‌هایی از بهبودی در گذر از کرونا قرار دارد. رونق سفر در سراسر اروپا قرار است همچنان با وجود همه چالش‌ها در اخبار مربوط به تورم، رکود، قیمت نفت و … در سال میلادی ۲۰۲۳ افزایش یابد.

به گزارش کاماپرس، اروپا یکی از سرسبزترین و بی‌شک زیباترین قاره‌ها است و شهرها و کشورهای اروپایی از پر بازدید ترین و توریستی‌ترین نقاط جهان به شمار می‌آیند. سفر اروپایی از جمله لوکس‌ترین مقصد در ایران محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر ایرانی‌ها تمایل بیشتری به سفرهای اروپایی پیدا کرده اند.

در این بین کشورهای گرجستان، روسیه، بلغارستان و چند کشور دیگر از محبوبیت بیشتری نزد مسافران ایرانی برخوردارند که برای تورگردی به این کشورها در بهار ۱۴۰۲ باید از چند ماه قبل اقدام کنید و تنها کاری که شما باید انجام دهید ارائه مدارک لازم برای اخذ این ویزا به کارشناسان آژانس مسافرتی  است.

نرخ تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ به سه پارامتر اخذ ویزای توریستی شینگن، هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که به دنبال تور اروپا ارزان ویژه بهار ۱۴۰۲ می‌ گردید، به این نکته توجه داشته باشید که باید تمامی خدمات یک تور را با تورهای مشابه مقایسه کنید. این نصیحت مجموعه مسافرتی سلام پرواز را هیچ وقت فراموش نکنید که هیچ تخفیفی، ارزش ثبت یک خاطره بد در ذهن شما را ندارد.

تور گرجستان، نوروز ۱۴۰۲

یکی از پیشنهادات ما، تور نوروز در نوروز ۱۴۰۲ است. بی‌شک برای تجربیات منحصر به‌فرد در آغاز سال چه چیزی می‌تواند بهتر از سفر به بالکن اروپا باشد. به طور کلی قیمت تور گرجستان نوروز به عوامل متعدد و مهمی اعم از نوع ایرلاین انتخابی، نوع هتل و خدمات دریافتی از آژانس و همچنین نرخ دلار و شرایط اقتصادی و… بستگی دارد. خوشبختانه برای سفر به گرجستان نیازی به ویزا نیست و داشتن پاسپورت معتبر کافیست و در کل سفر به گرجستان چندان گران تمام نمی‌شود. آژانس مسافرتی  مجری تخصصی و مستقیم تور گرجستان است و از این جهت می‌توانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان گرجستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

تور نوروز ۱۴۰۲

سفر به بلغارستان یکی از سفرهای هیجان‌انگیز و منحصر به فرد در زندگیتان خواهد بود و با خرید یا رزرو تورنوروز بخش زیادی از دغدغه‌هایتان برای سفر به این مقصد برطرف خواهید کرد زیرا تور نوروز این تور سالهاست با ارائه آفر ویژه تور بلغارستان در متنوع ترین حالت پکیج توانسته برای شما امکانات، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و معرفی مراکز خرید این کشور با تخفیف‌های باور نکردنی را فراهم کند. قیمت بلیط و هتل در بلغارستان و شهرهای آن با توجه به محل اقامت و نوع بلیط پروازی که انتخاب می کنید متفاوت است. در سال های اخیر با گسترش امکانات توریستی بلغارستان هتل های متعددی و عالی در شهرهای این کشور تاسیس شده است که مجموعه گردشگری تور نوروز با راهنمای کامل این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

تور نوروز ۱۴۰۲

روسیه یک مقصد گردشگری و پرطرفدار در دنیا است. اگر آب و هوای این کشور را در تاریخ‌های مختلف بشناسید می‌توانید سفری عالی را تجربه کنید. در واقع شما گردشگران  باید این سرزمین جادویی را مانند یک مقصد گردگشری پهناور و مجموعه ای از چند فرهنگ و جاذبه های متفاوت ببینید. قیمت تور نوروز به مسائل مختلفی بستگی دارد. همچنین مساله درجه کیفی هتل و پرواز را نیز باید در نظر گرفت که تمام این موارد را با ما تجربه خواهید کرد.

تور نوروز ۱۴۰۲ اروپا را با ما تجربه کنید

برای تحقق سفری آسوده به کشورهای اروپایی و برای تور نوروز ۱۴۰۲، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

ما تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام
منبع:کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید