خلبان هواپیماهای جدی

این به مشتریان اجازه می‌دهد آزادانه‌تر حرکت کنند  و موقعیت‌های متفاوتی بلیط هواپیما  را بگیرند که صندلی‌های هواپیمای سنتی اجازه
مهمتر از همه، این سنسور دارای قابلیت پیوند داده با سرعت بالا است که به ارتش کمک می کند زنجیره های کشتار را کوتاه کنند. کالینز همچنین TacSAR را ارائه می دهد که دارای رادار دیافراگم مصنوعی تاکتیکی لئوناردو است.

در زمینه ارتباطات، این شرکت در حال تبلیغ AR-1500 خود (Airborne Radio 1500) است. این سیستم از شکل موج زحل استفاده می کند که در برابر پارازیت های ارتباطی بسیار مقاوم تر است. همچنین قابلیت همکاری با نیروهای آمریکایی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

جروم می گوید: «ایالات متحده در حال حاضر از [شکل موج زحل] و برخی از متحدان ناتو نیز استفاده می کند. «جمع کردن سریع‌تر و سخت‌تر است.»
جروم همچنین به سیستم های آموزشی و شبیه سازی شرکت ها، به ویژه برای دارایی های پیشرفته مانند F-35 اشاره می کند.

او می‌گوید: «برای اینکه مؤثر باشید، باید آموزش دهید، و به ابزارهای شبیه‌سازی نیاز دارید، زیرا نمی‌توانید همیشه از دارایی‌های واقعی استفاده کنید».

آیا سوار هواپیمایی می شوید که خلبان انسان در کابین نداشته باشد؟ نیمی از مسافران هوایی که در سال ۲۰۱۷ مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که این کار را نمی کنند، حتی اگر بلیط ارزان تر باشد. خلبانان مدرن آنقدر کار خوبی انجام می دهند که تقریباً هر حادثه هوایی یک خبر بزرگ است،  بلیط هواپیما تهران مشهد مانند فروپاشی موتور جنوب غربی در ۱۷ آوریل.

اما داستان‌های مستی خلبان ، فحاشی ، دعوا و حواس‌پرتی ، هر چند نادر، یادآور این نکته است که خلبان‌ها فقط انسان هستند. همه هواپیماها را نمی توان توسط یک خلبان جلوگیری از فاجعه پرواز کرد، مانند کاپیتان جنوب غربی تامی جو شولتز یا کاپیتان چسلی “سالی” سولنبرگر . اما نرم افزار می تواند آن را تغییر دهد و هر هواپیما را به یک سیستم هدایت بسیار با تجربه مجهز کند که همیشه در حال یادگیری بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید