تور استانبول نوروز ۱۴۰۲

تور استانبول ترکیه، سفری به تاریخ و مدرنیته

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات روزهای پر شور و مملو از گردشگر را تجربه می‌کند و از آنجایی ‌که این فصل به شکلی ایام «های سیزن» خرید تور استانبول قیمت تور استانبول بشمار می‌رود، در این بازه زمانی کمی قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می‌شود.

در نتیجه بیشتر مسافرانی که این زمان‌ها را برای سفرشان انتخاب می کنند، بیشتر برای خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان‌انگیز این فصل راهی تور ترکیه استانبول می‌شوند. استانبول تلفیقی از سنت و مدرنیته است و در عین حال که شهری تاریخی محسوب می‌شود با جاذبه‌های مدرن و زیبایی که دارد توجه همه گردشگران را به خود جلب کرده است.

تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می‌شود و اینکه این تاریخ‌ها همیشه جزو پرفروش‌ترین تورهای این مقصد هستند. در نهایت شما علاقه‌مندان با کسب اطلاعات کافی از قیمت تور استانبول این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و خاطره‌انگیز را بدست خواهید آورد.

شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که چرا در سال‌های اخیر استانبول انقدر به مقصدی محبوب برای مسافران تبدیل شده است؟ در جواب باید بگوییم که این سرزمین جذاب این روزها به شهری پرطرفدار برای گشت‌وگذار و خرید کردن تبدیل شده و از آنجاییکه این کشور مابین ۳ دریای سیاه، مدیترانه و اژه محاصره شده است، باعث شده که در جذب گردشگران ساحلی یک امتیاز عالی و منحصر به فرد برای این سرزمین محسوب شود.

مهم‌ترین دلیل محبوبیت استانبول برای ایرانیان، این است که ایرانیان برای سفر به ترکیه به ویزا توریستی احتیاج ندارند و بدون دردسر اخذ ویزا در کمترین زمان این امکان را دارند که تورهای استانبول را خریداری کنند. دلیل دیگر آن وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید و نزدیکی از نظر مسافت و خلق و خو و فرهنگ نزدیک آنها به ما ایرانیان است.

یک سفر ایده‌آل در شهر استانبول انتظار دارید را به‌شما هدیه دهد؛ چرا که با برنامه‌ریزی صحیح تمام روزهای شما را طوری تنظیم می‌کند که به خرید و گشت‌وگذار و تفریحتان برسید و خوشبختانه این مقصد جذاب تمامی سلیقه‌ها در هر سنی را پوشش می‌دهد و شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید جهت رزرو تور استانبول ۶ شب و ۷ روز اقدام کنید و در نهایت با رضایت کامل به خانه بازگردید. لازم است بدانید که امکان پیش‌فروش این تورها در بازه زمانی‌های پرگردشگر مثل ایام عید که داریم بهشون نزدیک می‌شویم، برای شما علاقه‌مندان وجود دارد و برخی از آژانس‌های مسافرتی که مجری مستقیم تورهای استانبول نوروز ۱۴۰۲ هستند، تورهایشان را از همین الان پیش فروش می‌کنند.

تور استانبول ترکیه، سفری به تاریخ و مدرنیته

باید این نکته را متذکر شویم که تورهای استانبول اقتصادی‌تر از خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی هستند. آژانس‌های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزروهای متعدد هتل، سفر به صرفه‌تر و ارزان‌تری را برای شما فراهم می‌کنند. تورهای ترکیه استانبول معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترنسفر فرودگاهی و گاهی گشت شهری می‌باشد. در تورهای استانبول شما کاملا آزاد هستید که برنامه تفریحتان را خودتان بچینید یا در تورهای شهری ثبت نام کنید و با گروه همراه شوید.

منبع:همشهری انلاین

دیدگاهتان را بنویسید