باز‌شدن‌ تور‌های‌ آنتالیا در تابستان

سالی که گذشت پر از فراز و نشیبهای باورنکردنی بود‌ و با توجه‌ به شیوع‌ ویروس کرونا همه مرزهای دنیا به روی گردشگران بسته شد و همه برنامه ریزیهای افراد برای گذراندن تابستانه متفاوت پرتره بر آب شد . متاسفانه در تابستان ویروس کرونا تنها توریست دنیا شد و با توان توانست کامل حد ها را ببندد و جمعاً برنامه‌های مسافران برهم زد ، بنابراین تابستان ماند ملالت برای سفرهایی که به دلها ماند . منتها امسال با فروکش کردن تب و لرز‌ کرونا در تابستان ۱۴۰۱ ، احتمالا تور‌ آنتالیا تابستان به یکی از شلوغ ‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه تبدیل‌ خواهد شد . زیرا آنتالیا مقصدی جذاب برای تورهای تفریحی و شاد تابستانی است .

آنتالیا یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور ترکیه و مهمتر نگین مدیترانه است . قرار گرفتن در منطقه جنوب غربی ترکیه و کناره‌ها دریای مدیترانه علت شده تا این ناحیه آب و هوایی مغایر و زیاد ای را آزمون کند . حجم بالای مسافرین تور آنتالیا ، این شهر را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی این کشور بدل کرده اند . به همین علت در سالهای تازه هتل‌ها و گردشگاه ‌های آبی و غیر آبی بسیار هیجان انگیز و متفاوتی در این شهر آماده شده است؛ از این رو تور آنتالیا در تمام فصول سال مسافران ویژه خویش را میزبانی میکند .

ضمنا تابستان ‌های آنتالیا خیلی گرم و نمناک است . اما ساحلی گشتن این ناحیه ، محل بسیار مناسبی برای حمام‌ آفتاب و تفریحات آبی است . در نتیجه فصل تابستان وقت شلوغی‌ آنتالیا شناخته میشود و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا‌ و ساحل مدیترانه دارند این مقصد رویایی را انتخاب میکنند و از خاطر نبرید که شهریور ماه با توجه به اینکه دمای هوا در آنتالیا کمتر گشته ، بهترین ماه در تابستان برای سفر‌ به آنتالیا بشمار می رود‌.

تابستانه متفاوت را با تور آنتالیا تجربه بکنید

خوب بی‌شک‌ آنتالیا بیشتر جذابیتش را مدیون ساحل و پارک ‌های آبی متنوع و تور آنتالیا هتل‌ها  uall و ۵ ستاره اش شد ، در نتیجه باید‌ انتظار‌ هتل‌ ‌های لوکس‌ و مجهزی را در این منظور ساحلی داشته باشید . بهترین مسافرخانه ‌های آنتالیا در دو منطقه لارا و کالچی قرار گرفته اند و طرفداران مختص خودشان را دارند . اما درصورتی‌که قصد تفریحی نفیس و هنگفت در اسپانیا را دارید بهترین گزینه برای شما مسافرخانه پنج ستاره و یوآل آنتالیا می باشند . ارزش تور آنتالیا تابستان بستگی به تایم و سیاحت شما دارد . در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان مسافران زیادتری به آنتالیا جابجایی می ‌کنند که این موضوع علت شلوغی هتل‌ ها ، گران‌ تر گشتن بلیط‌ هواپیما ، گران مرطوب گشتن نرخ هتل ‌ها و حتی افزایش یافتن بها ‌های مراکز فروش و سوپرمارکت های برند در آنتالیا خواهد بود . با این توصیفات چنانچه ترجیح می دهید با هزینه کمتری به آنتالیا سفر کنید پیشنهاد میکنیم که در موعد زمستان یا پاییز‌ به آنتالیا بروید ، گرچه اگر برای تفریحات ساحلی و خورشید گرفتن در کناردریا این شهر ، آنتالیا را انتخاب کرده‌ اید ، تابستان بهترین زمان‌ برای سفر‌ به آنتالیا بشمار می رود‌.

تور آنتالیا هتل‌ها  uall

در خصوص نرخ تور آنتالیا باید بگوییم که ستاره‌ هتل‌های این شهر‌ یکی از دلایل‌ تفاوت در قیمت تله مسافرتی می می بود و اینکه اصلی خواهد بود که شما مسافران هتل‌ چند ستاره آنتالیا را گلچین می کنید و قاعدتا با افزوده شدن ستاره‌ هتل قیمت تور شما هم بالاتر می ‌رود . همچنین‌ شرکت‌‌‌های‌ هواپیمایی ایرانی و ترکی گوناگونی از تهران و چند شهر دیگر ایران به مقصد آنتالیا در طول هفته پریدن دارند و از آنجاییکه پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ‌ای هستند؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعد برمی‌ گردند الزاماً باید بدانید که وقت وقت تورها یک هفته ای هستند . البته تعداد پروازهای آنتالیا در بازه زمانهای نوروز ، تابستان و ایام رسول سفر بیشتر خواهد داشت . مبحث آینده این شد که بهترین زمان معامله تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۱ کی شده است ؟ از آنجایی که آنتالیا فقط دو تاریخ در هفته پرش خواهد داشت مسافرانی که قصد تهیه‌ تور مسافرتی را دارند بایستی حداقل یک هفته زودتر برای تهیه تور رفتار کنند و مطلب امکان مهم این خواهد شد که تور‌ آنتالیا به جز ایام نوروز هفت روزه‌ شده است و دریافت تور با تعداد روزهای کمتر یا زیادتر برای شما امکان ‌پذیر نخواهد بود .

در تور آنتالیا تابستان این تفریحات را از دست ندهید

  • رفتینگ در تور آنتالیا

در سفر به این محدوده کسانی هم هستند که به دنبال کمی هیجان کامل تر می باشند ، قطعا یکی از عالی ترین کار‌ کردن هایی که در آنتالیا قادر خواهید بود تجربه اش کنید قایقرانی بر روی آب‌های‌ خروشان و یا همان رفتینگ بوده است . منطقه کپرولو ، بهترین فضا رفتینگ در این شهر شده که هر ساله مورد بازدید بسیاری از توریستهای خارجی از سراسر دنیا قرار می گیرد . ضمنا اصلا نگران نباشید زیرا در کامل طول انجام این وظیفه یک راهنمای با تجربه در کنار شما هست و شما همراه با حدود ۸ تا ۱۰ نفر دیگر ، مسیری در حدود ۱۴ کیلومتر را در قایقهای رفتینگ طی خواهید کرد . کل تجربه حدود ۲ .۵ ساعت به طول می انجامد و بی شک یک تجربه تعجب‌آور و فراموش ناشدنی برای شما عدد خواهد خورد . در بقیه ماههای جولای ، آگوست و سپتامبر عقیده آل ترین ماهها برای تجربه این سواری رویایی و پرشور می باشند .

  • پارک‌های‌ آبی در تور آنتالیا

پارکهای آبی از تفریحات محبوب تابستانی بوده است که در اکثر هتل‌های‌ آنتالیا به مانند اختصاصی‌ وجود دارد‌ . چنانچه چنانچه‌ در سفر‌ به آنتالیا هتلی را رزرو کرده اید که پارک‌ آبی ندارد ، اصلاً‌ نگران آن نباشید . به چه دلیل که باغ های آبی هیجان انگیز و متفاوتی در آنتالیا وجود دارند که به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و نیز از معروف ترین این پارکهای آبی می توان‌ به پارک‌ آبی آکوا و ددمان اشاره شود .

  • پاراسیلینگ در دام آنتالیا

از آنجاییکه آنتالیا به قطب ورزشهای آبی و فعالیت‌های‌ ماجراجویانه‌ در ترکیه مشهور شد . پاراسیلینگ ، که به پاراگلایدر آب یا پاراگلایدر قایق نیز معروف بوده از بهترین تفریحات آبی است که قادر خواهید بود در آنتالیا ادا بدهید و همگانی ساک کنید . شما وابستگی مندان در حالی که در پشت قایق به پرواز در آمده اید ، می توانید از چشم‌اندازها چشمنواز اطراف نهایت خوشی ببرید . این تفریح‌ ، در اصل یک فعالیت و تجربه کردن هیجان انگیز و جدید برای تمام افرادی است که در پی کمی هیجان هستند .

  • غواصی در آب‌های‌ مدیترانه آنتالیا

شور انگیزترین فرصت برای غواصی در آبهای گوارا دریای مدیترانه در سواحل آنتالیا در گزینش شما گردشگران قرار خواهد گرفت . صخرههای مرجانی جذاب ، ماهیهای رنگارنگ‌ و تماشای زندگی زیر آب تجربه بینظیری است که فرصت آن در سفر با جال مسافرتی آنتالیا فراهم شده است . در این دام ها هم امکان صرف ناهار وجود دارد و هم علاقه مندان از کرجی خودرو کوچک لذت می برند و هم غواصان شغلی و هم افراد مبتدی می توانند از این فرصت‌ استفاده کرده و این تجربه را کسب کنند و در بقیه آبهای آنتالیا هم شفاف و هم گرم هستند و افراد می توانند به خاطرجمعی یک فتنه‌جویی مهیج را تجربه کنند

  • کشتیهای تفریحی در تور آنتالیا

در کامل سواحل آنتالیا ، تور‌های‌ ویژه دریانوردی ب

رای مشتاقان این تفریح برگزار می گردد که یکی دیگر از تفریحات پرطرفدار آنتالیا محسوب می شود . همچنین تورهای ویژه با کشتی تفریحی قابل پس‌انداز هستند و شما می توانید یک روز را در درون‌ آب‌ها‌ بگذرانید و خوشی ببرید و اینکه در این برنامه در تمام مدت زمانی که در روی کشتی هستید ، از شما استقبال می توان و ساعات به یادماندنی همراه با چراغانی و رقصیدن و پایکوبی سپری خواهد بود . در کشتیهای کروز مورد دیگر این که امکان تابخانه آفتاب و شنا هم برای شما وجود دارد . این تور چند ساعت طول می کشد و توجه داشته باشید که برای استفاده از تور‌ کشتی کروز باید از طریق دفاتر مسافرتی رفتار به رزرو بلیط‌ نمایید‌ و رأس ساعت تعیین شده در مکان مقرر شده حاضر باشید .

  • جت اسکی در تور آنتالیا

سوار شدن بر جت اسکی در آبهای زیبای مدیترانه از تفریحات دیگری است که در آنتالیا می توانید آن را انجام دهید و حظ ببرید و اگر هم آرزو داشته باشید این امکان هست که خودتان فرمان را به دست بگیرید و بر روی امواج حرکت‌ کنید البته اگر حرفه ای این حرفه هستید . خوبی این تفریح این است که در جمع سواحل آنتالیا جت اسکی به شما اجاره داده می توان و اینکه مبلغ اجاره جت اسکی چندان زیاد نیست .

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی شده است که تور آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات تابستان را گزینش کنید ، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تور‌های‌ تابستان آنتالیا ۱۴۰۱ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تور‌های‌ متنوع و مقرون به صرفه است‌ ، کیفیت‌ و آرامش‌ را در بالاترین سطح را تجربه کردن کنید . البته ناگفته نماند که افرادی که اشتیاق مند به شرکت در تور‌ ترکیه در تعطیلات تابستان امسال می باشند ، می توانند علاوه بر مراجعه‌ صفحه‌ اصلی‌ سایت نامی گشت ، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸ -۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خویش را از در خصوص تورهای این مقصد‌ با کارشناسان با تجربه‌ مجموعه‌ مطرح‌ کنند و مژده اینکه شما می‌توانید‌ در کنار تور مسافرتی خودشان از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین‌ سفر آژانس نامی گشت بهره‌مند‌ شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید