خرید یک سال پس از معرفی ساعت اصلی

این حرکت خود سیم پیچ مجهز به روتور طلای مرکزی است و مطابق با مهر و موم Patek Philippe به دقت تمام شده است.

صفحه ی خاکستری زغالی با لبه ی شیب دار مشکی نیز برای چشم ها جشنی است. بافت گرانول ریز،  خرید ساعت پس‌زمینه‌ای عالی برای اعداد عربی و عقربه‌های سرنگی با پوشش درخشان بژ ایجاد می‌کند. مرجع جدید مرجع ۵۲۲۶ با دو بند قابل تعویض عرضه می شود: یکی به رنگ پوست گوساله بژ با روکش نوبوک و دیگری در پوست گوساله مشکی با طرح پارچه برجسته

کاوش در اعماق و مکانیک جدید: TAG Heuer اولین Aquaracer Professional 1000 Superdiver را معرفی کرد

یک سال پس از معرفی نسل جدید Aquaracer ، TAG Heuer اکنون Aquaracer Professional 1000 Superdiver را در Watches & Wonders امسال رونمایی می کند. مدل جدید حرفه ای که با در نظر گرفتن عملکرد استثنایی طراحی شده است، در یک جعبه ۴۵ میلی متری ساخته شده است که از تیتانیوم درجه ۵ ساخته شده و تا عمق ۱۰۰۰ متری در برابر آب مقاوم است. این مقاومت در برابر آب مطابق با Heuer 1000m Diver از سال ۱۹۸۲ و Super Professional 1000m از سال ۱۹۸۴ است. این ساعت مجهز به دریچه فرار هلیوم، گواهی ISO 6425:2018 را برای ساعت های غواصی اشباع دریافت کرده است. همچنین قابل توجه است که ساعت غواصی حرفه ای توسط یک کالیبر خودکار منحصر به فرد ارائه شده توسط Kenissi Manufacture SA هدایت می شود.

این سازنده سوئیسی حرکت، که کالیبرهایی برای Tudor، Chanel و Norqain نیز تولید می کند، کالیبر اتوماتیک TH30-00 را با گواهینامه کرونومتر COSC عرضه می کند. پشت یک قاب بسته با یک موتیف غواصی حکاکی شده است.

همانطور که برای یک ساعت غواصی حرفه ای بسیار مهم است، صفحه مشکی کاملاً در مورد خوانایی خرید ساعت اصلی  و تمایز عناصر مختلف است. TAG Heuer یک پس‌زمینه مشکی رنگ‌آلود با خطوط افقی مشخص را انتخاب کرد. عقربه ساعت به شکل فلش اجرا می شود و پررنگ تر از Aquaracer Professional 300 کلاسیک است. عقربه های دقیقه و ثانیه شمار نارنجی روشن هستند، همانطور که ۱۵ دقیقه اول روی قاب سرامیکی است. به هر حال، Aquaracer Superdiver 1000 از بالاترین درجه Super-LumiNova، SLN Grade X1 استفاده می کند که بسیار قدرتمند و روشن است و امکان خوانایی بهینه را حتی در اعماق زیاد فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید