آمستردام از رویایی‌ترین مقاصد سفر در اروپا است.

آمستردام، پایتخت لاله های نارنجی ، یکی از رویایی‌ترین مقاصد سفر در اروپا است.

آمستردام با جاذبه های دیدنی و گردشگری کم‌نظیرش گردشگران و عاشقان سفر زیادی را شیفته خود کرده است. تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ بافت قدیمی این شهر با بناهای قدیمی و کانال‌های آبی که از وسط آن گذشته، یک موزه‌ زنده را تداعی می‌کند. در این مطلب در نظر داریم صفر تا صد سفر به این پایتخت دیدنی اروپا، از رزرو پرواز و هتل آمستردام گرفته تا جاذبه های گردشگری آن را با هم بررسی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
رزرو بلیط هواپیما آمستردام

گردشگرانی که قصد سفر به هلند و شهر آمستردام را دارند، اولین اقدامی که بعد از انتخاب زمان سفرشان انجام می‌دهند، بررسی پروازهای آمستردام و در نهایت رزرو بلیط هواپیما است. برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام گزینه های زیادی پیش روی شماست اما پیدا کردن سایتی

مطمئن که بتوان با خیالی آسوده رزرو را انجام داد، کار ساده‌ای نیست. از میان سایت های ایرانی، سایت فلای تودی با ارائه ارزانترین پروازها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی به خوبی توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام فقط باید به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا تهران و مقصد آمستردام را وارد کنید. تاریخ سفر خود را انتخاب و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای آمستردام برایتان به نمایش در خواهد آمد که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس ارزانترین به گرانترین قیمت مرتب شده‌اند. در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل نمودار حداقل و حداکثر قیمتی انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و تقویم قیمتی آسانتر به بلیط ارزان آمستردام دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه قیمت و تمام شرایط تمامی پروازهای موجود به مقصد آمستردام، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری آمستردام

شهر آمستردام به دلیل جاذبه های تاریخی، حضور هنرمندان مطرح و آثار آنان از گذشته تا کنون در این شهر، طبیعت بی همتا و گل های معروفش، همواره مورد توجه مسافران قرار گرفته است. از برترین و شناخته‌ترین جاذبه های گردشگری آمستردام می‌توان به موزه ونگوگ، موزه استدلیک، کلیسای غربی، کلیسای دِ اود کرک، موزه هت رمبراندیوس، موزه مادام ترسو، کاخ سلطنتی آمستردام، کانال پرنسس،کانال بلت، باغ گل کوکن هوف، باغ گیاه شناسی، پی سی هوفت استرات، میدان دام و آسیاب های بادی اشاره کرد.
منبع : مجله دلتا پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید